Sallisørøver skriver:
ja sælger lidt blandet..
først lidt drengetøj.. har MEGET mere.. gider bare ikke gå ned i kælderen.. det her er lidt af hvad jeg har taget fra hans klædeskab som han ikke kan passe.. der er alt fra næsten ny til "god men brugt"
først 2 tommy hilfinger bluser.. kun vasket ikke brugt, da jeg købte dem uden at han prøvede dem og han er åbenbart mindre end hvad jeg kan følge med til... det er str 3år
så har vi en t-shirt og skjorte fra nameIT str 2.3år (98 kalder de den)
derefter en basic ribbluse fra minymo og et par short/badeshorts (brugte dem dog som alm shorts) bluse str 92, shorts str 86
en bluse fra Smallstuff.. den er god men brugt.. den er ikke så klar i farven som den var da den var helt ny, men den så sådan ud efter første vask.. str 86/92
En bluse fra MOLO.. den har det sædvanlige vaskeslid som kommer efter første vask også.. den er brugt 2 gange MAX.. den har lidt fnuller i kanten.. men altså uden betydning og hvis man gider kan man huritgt fjerne det.. den er str 92
så til de små..
1: heldragt fra PetibOne str 56.. den har vaskefnuller, men brugt få gange da min søn så åndsvag ud i heldragter.. den første og sidste han havde..
2: Molo bedstefar bukser (kalder jeg dem) de super fede (syntes jeg) og i flot stand. str 62
3: Bluse fra IdaT str 62 næsten ikke brugt og der er intet slid
..... fortsættelse følger til mor