For første gang i en evighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

ivfmarie

har jeg rent faktisk ro til at ligge her på fifaen og fnadre med mine yndlingspiger - og så er I her ikke???

Jeg har været på gåtur med ungerne og vovsen - 2 timer!! Vi har samlet blade og kastanjer og købt græskar til at lave "lygtemænd" af (det kan man så ikke af pyntegræskar, men hensigten var da god nok...)
Nu putter de begge, men sikkert ikke så længe endnu, men jeg har alligevel lige nået at have sofaen på ryggen i en bette timestid.
Nu tror jeg sgu jeg vil lave en dej, og så kan Freja være med til at bage pølsehorn når hun står op.

Fyføj hvor lyder det dog overskuds og cornflake-agtigt, men alt foregår i snavset tøj og morgenhår 8(, og i et hus der stadig roder med halvtommer flyttekasser :S
Men afledt af gårsdagens debat, fik jeg lyst til at gøre lidt ekstra for ungerne - så den står IKKE på udpakning i denne weekend.

God lørdag tøser!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

bette

hehe kan man godt lave pølsehorn med den bette??
tror det ville gå op i hat og briller herhjemme.. hehe

har været til ridning og så skulle jeg lige ned i byen og betale en regning for alt det garn frisøren klippede af.. huuuulk..!!

ellers er der bare dømt weeeeekend herhjemme også..

heidi som slet ik har fattet at det er halloween..

Anmeld

11. oktober 2008

birgittemarie

Det lyder dejligt... Og kan forøvrigt lige tilføje, at jeg har brugt tid på at sætte mig lidt ind i begivenhederne på Ordet er frit og kan kun sige, at jeg har været godt underholdt grænsende til det himmelfaldne og til tider - de fleste - svært provokeret. 'nough said... Kunne godt lide dit svar på den debat om forkælelse

Og bettemus: Det er først Halloween d. 29. eller 30. (Nogle der ved præcis hvornår?), så du kan sagtens nå at være med

Knus fra Birgitte - syg igen

Anmeld

11. oktober 2008

mor til en del

birgittemarie skriver:

Det lyder dejligt... Og kan forøvrigt lige tilføje, at jeg har brugt tid på at sætte mig lidt ind i begivenhederne på Ordet er frit og kan kun sige, at jeg har været godt underholdt grænsende til det himmelfaldne og til tider - de fleste - svært provokeret. 'nough said... Kunne godt lide dit svar på den debat om forkælelse

Og bettemus: Det er først Halloween d. 29. eller 30. (Nogle der ved præcis hvornår?), så du kan sagtens nå at være med

Jamen kæreste Birgittemarie dog, syg igen.... det er da ikke til at holde ud....

Her er det Cilas der er syg igen igen, mellemørebetændelse for anden gang på en måned, han er bare udsat det lille pus.....længe leve penicillinen......

God bedring til dig....og endnu engang tak for en kanon dag i ebeltoft.

Lisbeth.

Anmeld

11. oktober 2008

linemus

Mener det er d.31. oktober, det er Halloween. Det er nemlig svigermors fødselsdag 

BM: Hvad er nu det med dig? Syg igen? Er du sikker på du ikke er preggy??? 

Knus Line

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

Mor til en del skriver:

birgittemarie skriver:

Jamen kæreste Birgittemarie dog, syg igen.... det er da ikke til at holde ud....

Her er det Cilas der er syg igen igen, mellemørebetændelse for anden gang på en måned, han er bare udsat det lille pus.....længe leve penicillinen......

God bedring til dig....og endnu engang tak for en kanon dag i ebeltoft.

Lisbeth.

Nej det er godt nok lidt deprimerende .

Og stakkels lille Cilas også!  Jeg har villet skrive længe, at jeg læste din fortælling i Forældre & Fødsel bladet, men har bare ikke haft tastaturkræfter.
Sikke dog en grum start på livet for den lille pusling med både fødslen og meningitis og hold da op, hvor må det have været hårdt for dig og din mand!! Det var rigtig godt beskrevet også og sikke nogle dejlige billeder af din lille dreng.

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Mener det er d.31. oktober, det er Halloween. Det er nemlig svigermors fødselsdag 

BM: Hvad er nu det med dig? Syg igen? Er du sikker på du ikke er preggy??? 

Knus Line

Hæ hæ, svigermor ;-)

Tror ikke der er noget pregget over mig desværre. Hvis det bare var så vel. Jeg har ondt i halsen og hovedet og er ufatteligt træt.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.