Lærke 11 måneder <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Enayia

lillespurv20 skriver:

Så piger, så er det sidste billedspam i denne gruppe inden Lærke bliver 1 ÅR!!! Det er sørgmodigt, fantastisk og slet ikke til at fatte hun er blevet en stor og selvstændig pige

Hun trives og har bare fart på, hun rejser sig, tager 1 skridt og sætter sig igen
Hun er en rigtig hjerteknuser

Hun sover elendigt og mad er en by i rusland nogen gange, men jeg bobler bare over indeni hver dag af kærlighed

Hendes stakkels fod kan man faktisk intet se på mere, arene er SÅ FLOTTE at de næsten kun ses når hun har været i bad eller bliver lidt kold!

Her er lidt billeder af lillepigen som snart ikke kan kaldes lillepigen mere

Åhh Tanja, hun er bare SÅ yndig! Hun har godt nok de smukkeste brune dådyr øjne, dem har hun KLART fra dig

Der er sleeeet ikke nok billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Koen.

Enayia skriver:

Åhh Tanja, hun er bare SÅ yndig! Hun har godt nok de smukkeste brune dådyr øjne, dem har hun KLART fra dig

Der er sleeeet ikke nok billeder

tak putte

ja og de øjne bliver brugt lidt for ofte til at trumfe hendes vilje igennem

jamen jeg har en milliard billeder jeg gerne vile vise, men tænkte jeg heller måtte styre mig

ligger nogle på fb når hun sover

Anmeld

13. marts 2011

Enayia

lillespurv20 skriver:

tak putte

ja og de øjne bliver brugt lidt for ofte til at trumfe hendes vilje igennem

jamen jeg har en milliard billeder jeg gerne vile vise, men tænkte jeg heller måtte styre mig

ligger nogle på fb når hun sover

Hihi ja lå faktisk og kiggede dem igennem igår på mobilen da jeg ikke kunne sove

Anmeld

13. marts 2011

Koen.

Enayia skriver:

Hihi ja lå faktisk og kiggede dem igennem igår på mobilen da jeg ikke kunne sove

hihi meeen jeg skal altså os snart have en dosis Liva - billedspam

Anmeld

13. marts 2011

Enayia

lillespurv20 skriver:

hihi meeen jeg skal altså os snart have en dosis Liva - billedspam

Hi hi Det bliver lidt sjovere når hun kan noget mere end bare ligge og kigge og lave ansigter haha

Anmeld

13. marts 2011

Koen.

Enayia skriver:

Hi hi Det bliver lidt sjovere når hun kan noget mere end bare ligge og kigge og lave ansigter haha

nej hun er så dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.