Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så piger, så er det sidste billedspam i denne gruppe inden Lærke bliver 1 ÅR!!! Det er sørgmodigt, fantastisk og slet ikke til at fatte hun er blevet en stor og selvstændig pigeHun trives og har bare fart på, hun rejser sig, tager 1 skridt og sætter sig igen Hun er en rigtig hjerteknuserHun sover elendigt og mad er en by i rusland nogen gange, men jeg bobler bare over indeni hver dag af kærlighedHendes stakkels fod kan man faktisk intet se på mere, arene er SÅ FLOTTE at de næsten kun ses når hun har været i bad eller bliver lidt kold!Her er lidt billeder af lillepigen som snart ikke kan kaldes lillepigen mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er bare så skøn..
1 år, uha jamen som tiden flyver afsted.
Det blir min "lille" pige også snart..
lisesp83 skriver: Hun er bare så skøn.. 1 år, uha jamen som tiden flyver afsted. Det blir min "lille" pige også snart..
Sikke en super lækker lille pige hun er. Min datter er på samme alder som Lærke, og ja, det går alt for hurtigt!! Jeg ønsker mig en STOP-knap.
Mette. skriver: Sikke en super lækker lille pige hun er. Min datter er på samme alder som Lærke, og ja, det går alt for hurtigt!! Jeg ønsker mig en STOP-knap.
Hun er altså bare bedårende
Åh hun er bare SÅ charmerende! Smelte, smelte
Hende har du lavet godt søde
Henriette1973 skriver: Hun er altså bare bedårende
Laulund87 skriver: Åh hun er bare SÅ charmerende! Smelte, smelte Hende har du lavet godt søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128