Når man har lyst til at kvæle sin mand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Sidder sgu' her og hidser mig op, Michella..............Hvad fanden er det de mænd ikke fatter????

Tjaaaa det ved jeg heller ikke!!! Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

er det nu jeg skal skrive at Martin glædeligt gør rent... støvsuge er han nødt til grundet min ryg og særligt gulvvask...

Låner du ham ud????

Anmeld

16. marts 2011

Barbamama

Trinehw skriver:

pas på blodtrykket, smukke! Men kender det alt for godt - Abdi har også altid en aftale eller travlt med at komme ud af døren, når der skal laves noget herhjemme - er så træt af at jeg altid skal rende runde som en skoldet skid... Så forstår dig!

KRAM

Ja det er sgu ikke i orden. Altså jeg vidste jo at han skulle af sted og det var også fint nok, men han skulle lige have hjulpet mig inden han smuttede

Anmeld

16. marts 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Låner du ham ud????

ja!

Anmeld

16. marts 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja!

Fedt!!! Han får dælme travlt når det rygtes herinde! Ha ha ha

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

nååååååårh det lyder SÅ meget som Søren!! og det får også bare mig helt op i det røde felt det der "jamen det gjorde jeg jo for en uge siden" mååååååbe måååååbe måååååbe, ja og der er gået EN UGE, mester!!

for nogle uger siden gik jeg igang med den store rengøring af køkkenet og efter noget tid, kom søren ud og spurgte hvad han skulle gøre og så satte jeg ham til at vaske trægulvet i brændeovnsstuen. det er PISSEhårdt! han har aldrig gjort det før og hylede og hylede hele vejen igennem det ( og det tog ham 5 timer og her snakker vi altså et rum på størrelse med en tiøre) og om aftenen sad han og holdt foredrag om hvor ondt han havde alle vegne. så spurgte jeg ligeså stille om han nu ikke havde lidt dårlig samvittighed over, at han lod mig gøre det gulv rent helt alene da jeg var i 3. trimester og nøj hvor han flovede sig!!

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

okay!!! det lød megafrækt, det var IKKE meningen!!!!!

ARHAHAHA

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

havearbejde gør han sig ikke i... han siger netop at han kun er til indendørs brug ha ha ha....

AAAARRHAHAHAHAHA

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Jeg er normalt meget rolig og klare de fleste ting herhjemme... altså jeg har jo laaaaang middagspause hvor jeg kan nå en masse... men så ind imellem flipper jeg fuldstændig på ham og så får han ellers lige en salve af grimme ord...

Men så hjælper han da lidt mere til den næste uges tid...

Anmeld

16. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg er normalt meget rolig og klare de fleste ting herhjemme... altså jeg har jo laaaaang middagspause hvor jeg kan nå en masse... men så ind imellem flipper jeg fuldstændig på ham og så får han ellers lige en salve af grimme ord...

Men så hjælper han da lidt mere til den næste uges tid...

Ja den næste uge!!! Ej det er jo heller ikke fordi han ikke laver noget herhjemme for det gør han så absolut. Men jeg var bare så irriteret over at han ikke hjalp mig den dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.