.... er det godt han skal til fodbold!!!
Uha.... I dag skulle min mor og hendes kæreste komme på besøg. Derfor aftalte vi i går aftes at vi lørdag morgen skulle gøre det sådan at jeg gik ned og handlede med Carla og imens skulle han støvsuge. Han skulle nemlig til fodbold inden de kom, så der skulle både støvsuges, gøres rent og laves mad. Samt at jeg jo liiige skulle tage mig af Carla.
Jeg gik glad af sted med Carla ned og handlede og vi var væk i lidt over en time fordi hun gerne ville gå hjem i stedet for at sidde i klapvognen. Det var så også ok. Da vi så kommer hjem kan jeg bare SE at der ikke er støvsuget, så jeg udbryder noget skuffet: Ej, har du ikke støvsuget??? -Nej jeg er ved at lægge tøj sammen.....
Jamen for fanden mand du skulle jo støvsuge! Det aftalte vi jo i går! Hvad svarer manden: Jamen jeg støvsugede jo også i sidste weekend (og så behøver man nemlig aldrig at gøre det mere!)
Nå men hurra hurra så pakkede jeg alle varerne ud imens han tog overtøjet af Carla. Og så styrtede jeg (MEGET HIDSIG) rundt med en støvsuger i hele huset og nåede akkurat at blive færdig inden han skulle gå. Så stod han og ville have et kys og jeg måtte bare gå forbi ham. Så sagde jeg til ham at jeg var SÅ GAL på ham at han slet ikke fattede det!!!! Og at der ligesom var en grund til at vi havde lavet den aftale i går. Nu skulle jeg så både støvsuge, gøre rent, sørge for at Carla fik mad og lave mad til min mor og hendes kæreste og han kunne pænt daffe af sted til fodbold og efterlade mig med det hele. Det er FANME nemt!!!! Så lige da jeg skulle til at kvæle ham efter at have afleveret et møgfald, sagde han: Jeg må vidst hellere bare køre! JA TAK!! FARVEL!!!! Uha jeg syntes han var en RØV MED ØRER!!!! Heldigvis nåede jeg det hele. Og jeg fik en hyggelig dag, men uha... 

Anmeld