Når man har lyst til at kvæle sin mand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Barbamama

.... er det godt han skal til fodbold!!!

Uha.... I dag skulle min mor og hendes kæreste komme på besøg. Derfor aftalte vi i går aftes at vi lørdag morgen skulle gøre det sådan at jeg gik ned og handlede med Carla og imens skulle han støvsuge. Han skulle nemlig til fodbold inden de kom, så der skulle både støvsuges, gøres rent og laves mad. Samt at jeg jo liiige skulle tage mig af Carla.

Jeg gik glad af sted med Carla ned og handlede og vi var væk i lidt over en time fordi hun gerne ville gå hjem i stedet for at sidde i klapvognen. Det var så også ok. Da vi så kommer hjem kan jeg bare SE at der ikke er støvsuget, så jeg udbryder noget skuffet: Ej, har du ikke støvsuget??? -Nej jeg er ved at lægge tøj sammen.....

Jamen for fanden mand du skulle jo støvsuge! Det aftalte vi jo i går! Hvad svarer manden: Jamen jeg støvsugede jo også i sidste weekend (og så behøver man nemlig aldrig at gøre det mere!)  Nå men hurra hurra så pakkede jeg alle varerne ud imens han tog overtøjet af Carla. Og så styrtede jeg (MEGET HIDSIG) rundt med en støvsuger i hele huset og nåede akkurat at blive færdig inden han skulle gå. Så stod han og ville have et kys og jeg måtte bare gå forbi ham. Så sagde jeg til ham at jeg var SÅ GAL på ham at han slet ikke fattede det!!!! Og at der ligesom var en grund til at vi havde lavet den aftale i går. Nu skulle jeg så både støvsuge, gøre rent, sørge for at Carla fik mad og lave mad til min mor og hendes kæreste og han kunne pænt daffe af sted til fodbold og efterlade mig med det hele. Det er FANME nemt!!!! Så lige da jeg skulle til at kvæle ham efter at have afleveret et møgfald, sagde han: Jeg må vidst hellere bare køre! JA TAK!! FARVEL!!!! Uha jeg syntes han var en RØV MED ØRER!!!! Heldigvis nåede jeg det hele. Og jeg fik en hyggelig dag, men uha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

oo

nååååååårh det lyder SÅ meget som Søren!! og det får også bare mig helt op i det røde felt det der "jamen det gjorde jeg jo for en uge siden" mååååååbe måååååbe måååååbe, ja og der er gået EN UGE, mester!!

for nogle uger siden gik jeg igang med den store rengøring af køkkenet og efter noget tid, kom søren ud og spurgte hvad han skulle gøre og så satte jeg ham til at vaske trægulvet i brændeovnsstuen. det er PISSEhårdt! han har aldrig gjort det før og hylede og hylede hele vejen igennem det (og det tog ham 5 timer og her snakker vi altså et rum på størrelse med en tiøre) og om aftenen sad han og holdt foredrag om hvor ondt han havde alle vegne. så spurgte jeg ligeså stille om han nu ikke havde lidt dårlig samvittighed over, at han lod mig gøre det gulv rent helt alene da jeg var i 3. trimester og nøj hvor han flovede sig!!

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

nååååååårh det lyder SÅ meget som Søren!! og det får også bare mig helt op i det røde felt det der "jamen det gjorde jeg jo for en uge siden" mååååååbe måååååbe måååååbe, ja og der er gået EN UGE, mester!!

for nogle uger siden gik jeg igang med den store rengøring af køkkenet og efter noget tid, kom søren ud og spurgte hvad han skulle gøre og så satte jeg ham til at vaske trægulvet i brændeovnsstuen. det er PISSEhårdt! han har aldrig gjort det før og hylede og hylede hele vejen igennem det (og det tog ham 5 timer og her snakker vi altså et rum på størrelse med en tiøre) og om aftenen sad han og holdt foredrag om hvor ondt han havde alle vegne. så spurgte jeg ligeså stille om han nu ikke havde lidt dårlig samvittighed over, at han lod mig gøre det gulv rent helt alene da jeg var i 3. trimester og nøj hvor han flovede sig!!

Ha ha ha hvor fedt!!!!! Ja de har det sgu hårdt de mænd!!!! Jeg har sgu også gjort meget rent med kæmpe mave og bækkenløsning. Jeg er også bare træt af at det AAAALTID er mig der skal sige når vi skal gøre rent. Og så bliver jeg bussemand fordi han ikke gider! Det er sgu da heller ikke MIN yndlingshobby!!!

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

er der andet at sige end MÆND... !!!
Hold da op... Støvsugede sidste weekend, jamen søde skat det må du da undskylde så er du da undtaget indtil marts næste år

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

sarahb skriver:

er der andet at sige end MÆND... !!!
Hold da op... Støvsugede sidste weekend, jamen søde skat det må du da undskylde så er du da undtaget indtil marts næste år

Ja hvad regner han egentlig med????

Det er så ikke fordi han ikke laver noget herhjemme. Han laver faktisk meget og det er ham der laver mad hver dag. Men jeg blev bare så irriteret over at han ikke havde gjort det når det nu var det jeg havde brug for hjælp til i dag. Og når jeg oven i købet havde sagt det dagen før.... Ihhh altså!

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja hvad regner han egentlig med????

Det er så ikke fordi han ikke laver noget herhjemme. Han laver faktisk meget og det er ham der laver mad hver dag. Men jeg blev bare så irriteret over at han ikke havde gjort det når det nu var det jeg havde brug for hjælp til i dag. Og når jeg oven i købet havde sagt det dagen før.... Ihhh altså!

de er så morsomme, nogle gange tænker man bare... Hvordan kan du sige det...
Omer er også super go herhjemme og har sine ting han gør herhjemme. Men han nægter at vaske op, det gider han bare ikk for han hjalp altid sin mor med at vaske op da han var barn. Så han har fået nok.. JA ok, det tror du ikk jeg har. Men jeg skal sgu da gøre det... OMG... Hva med den dag jeg også nægter det???

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

sarahb skriver:

de er så morsomme, nogle gange tænker man bare... Hvordan kan du sige det...
Omer er også super go herhjemme og har sine ting han gør herhjemme. Men han nægter at vaske op, det gider han bare ikk for han hjalp altid sin mor med at vaske op da han var barn. Så han har fået nok.. JA ok, det tror du ikk jeg har. Men jeg skal sgu da gøre det... OMG... Hva med den dag jeg også nægter det???

Ja lige nøjagtig!!! Hvad hvis man selv sagde: Det gider jeg bare ikke!!! Og jeg gjorde det for to måneder siden så nu er det din tur!!! Altså!!!! De mænd de mænd!!!

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

åh, der er bare ikke noget mere irriterende!! Især når det var en AFTALE! Hihi, men jeg kan nu ikke lade være med at grine lidt - nogle gange er det sådan nogle situationer som gør livet lidt sjovere (altså når man lige har raset af )

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

Lilac skriver:

åh, der er bare ikke noget mere irriterende!! Især når det var en AFTALE! Hihi, men jeg kan nu ikke lade være med at grine lidt - nogle gange er det sådan nogle situationer som gør livet lidt sjovere (altså når man lige har raset af )

Ja I MORGEN er det sikkert sjovt.... Eller nok nærmere om en uge!

Anmeld

12. marts 2011

anna-jonas

Sidder sgu' her og hidser mig op, Michella..............Hvad fanden er det de mænd ikke fatter????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.