Drenge i pigernes omklædning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Meget enig...i vores svømmehal er der et familieomklædningsrum og der går jeg ind med mine drenge på 8 og 5 år..

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

132319

Jeg vil sige omkring 8 år :-)

Jeg var i svømmehallen engang hvor der kom en dreng på 9-10 år med stiv laban  Han har sikkert ikke kunne styre det men det var godt nok lidt grænseoverskridende.

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Jeg vil sige omkring 8 år :-)

Jeg var i svømmehallen engang hvor der kom en dreng på 9-10 år med stiv laban  Han har sikkert ikke kunne styre det men det var godt nok lidt grænseoverskridende.

Nej, det styrer de jo ikke...synes nu det er mest synd for drengen.. men derfor er famileomklædning bare så super godt...jeg ville virkelig have det skidt med minsøn på 8-10 år og med en diller der ikke kan styres og så ind alene med andre mænd hvor man ikke aner hvilke typer der er...og ja, de pædofile ved jo godt hvor børnene er..

Anmeld

12. marts 2011

Mi

Hos os hedder grænsen 7 år. Det syntes jeg egentlig er meget rimeligt, for selvom børnene er uskyldige nysgerrige væsner, så syntes jeg at det er grænseoverskridende når der står en 8 årig nysgerrig dreng og kigger. Børn på 7 år kan også sagtens klare sig selv, hvis de ellers er vant til at bade og klæde om. Det kan man som forældre jo sagtens lære dem hjemme. Mine piger på snart 7 år er meget selvhjulpne og har kunne klare sig selv i et omklædningsrum i et par år. Men de er også vant til at klare sig i en svømmehal.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. marts 2011

Mumto3

i vores svømmehal er grænse 7 år, men så sender de en livredder med ind og hjælper det barn der er alene i omklædningsrummet. Det er god service!

-og jeg må sige at jeg bryder mig faktisk heller ikke om at drenge på syv år eller mere skullle være i pigernes omklædningsrum

Anmeld

12. marts 2011

132319

Eva. skriver:

Nej, det styrer de jo ikke...synes nu det er mest synd for drengen.. men derfor er famileomklædning bare så super godt...jeg ville virkelig have det skidt med minsøn på 8-10 år og med en diller der ikke kan styres og så ind alene med andre mænd hvor man ikke aner hvilke typer der er...og ja, de pædofile ved jo godt hvor børnene er..

Der hvor vi går i svømmehallen er der ikke familierum så når jeg vurderer at han er stor nok til det, får Hjalte lov til selv at gå i omklædningsrummet, vedmindre hans far selvfølgelig er med som han plejer 

Jeg gider simpelthen ikke at tænke på pædofile for så ville vi ikke kunne bevæge os ud nogle steder, pædofile tænder jo lige så meget på et barn i flyverdragt som på et der er nøgen -Mine børn får også lov til at løbe i barn numse på stranden 

Anmeld

12. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hvad synes I er aldersgrænsen?

Når nu en mor har sin dreng med i svømmehal alene, hvor gammel skal han så være før det er "forkert" at han er med i pigernes omklædning?

Jeg havde min søn med i damernes omklædningsrum, indtil han kunne klare omklædningen selv

Men min grænse går godt nok, når børnene er for store. Jeg oplevede engang en der havde sin deng med i omklædningsrummet, og jeg tror han var omkring de 8-9 år. Det synes jeg ikke er i orden. Hvis drengen ikke kunne klare sig i den alder, så må man jo arrangere at få en mand med, der så kan tage drengen med ind i det andet omklædningsrum.

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Der hvor vi går i svømmehallen er der ikke familierum så når jeg vurderer at han er stor nok til det, får Hjalte lov til selv at gå i omklædningsrummet, vedmindre hans far selvfølgelig er med som han plejer 

Jeg gider simpelthen ikke at tænke på pædofile for så ville vi ikke kunne bevæge os ud nogle steder, pædofile tænder jo lige så meget på et barn i flyverdragt som på et der er nøgen -Mine børn får også lov til at løbe i barn numse på stranden 

Der er jeg bestemt ikke enig....desværre har jeg oplevet end el skummelt...i svømmehaller....og selvom de tænder lige meget, det aner jeg ikke men lyder som du ved, så er de altså mere tiægængelige de små drenge nøgne i omklædningsrum..så det bliver ikke mine børn i hvert fald...

Anmeld

12. marts 2011

132319

Eva. skriver:

Der er jeg bestemt ikke enig....desværre har jeg oplevet end el skummelt...i svømmehaller....og selvom de tænder lige meget, det aner jeg ikke men lyder som du ved, så er de altså mere tiægængelige de små drenge nøgne i omklædningsrum..så det bliver ikke mine børn i hvert fald...

Så er det godt der er plads til forskelligheder 

Jeg har i et praktikforløb talt med en pædofil (Ja, det var ubehageligt) og han fortalte at hvis han udså sig et "lækkert barn" (ydrks, det er så gustent ) så tændte han på det, uanset hvor meget tøj det havde på.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.