Marco2 skriver:
ja netop. Den er lidt svær.
Sidst jeg var der måtte jeg hjælpe en fremmed pige på 8 år i omklædningsrummet fordi hun var der alene med sin far. Og jeg synes hun virkede alt for ung til at være alene og selv skulle finde ud af at låse skabe mm. Men faderen ku' jo ikke gøre andet når reglerne er sådan. Så han stod udenfor og spurgte om jeg ville hjælpe hans datter, og så ville han stå på den anden side og tage imod.
Men på den anden side tror jeg lidt som dig at jeg selv ville ha' det lidt underligt hvis jeg skulle gå i bad med en 10-årig dreng. Så den er svær.
AG
Jeg har også assisteret en pige i omklædningsrummet, og det er da bare helt fint syns jeg.
Man møder da sjældent en som ikke lige vil give en hånd med at få det hele proppet i skabet, låse det osv. hvis der står en lille og har brug for det.
Jeg syns grænsen ved 8 år lyder meget fornuftigt. Også når man tænker på hvor tidligt nogen piger kommer i puberteten.
- Det er måske knap såsjovt at møde en klassekammerat af modsat køn i omklædningsrummet som 9-10 årig..... Jeg ku da ihvertfald ikke forestille mig det var en særlig fed situation 
Anmeld