optik til canon 400d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

ka li ja

jeg ønsker mig en 55-250 linse til mit canon kamera....

men er der nogen der har erfaring med en sadan tingest??
og nogen der kender nogen der vil af med en billigt??

jeg har set dem på nettet og i butikkerne til 2200-2400.... men syntes måske det er et lidt dyrt fødselsdagsønske!?
kan man mon få alle til at slå sig sammen:D

og er der nogle der kender nogle rigtig gode foto-tips hjemmsider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

linemus

Ej, jeg ville altså ønske, jeg kunne hjælpe, for føler mig selv som halvprof fotograf (ønsketænkning), men herhjemme er det altså Kasper, der sætter sig ind i de sager og handler ind til mig... Og jeg har bare aldrig fået sat mig ordenlig ind i tingene - har bare knipset løs.

55-250... lyder det ikke af voldsomt meget? Hm... kigger lige på min... Nå okay, den er så 55-200mm. Men vent, måske jeg har en ekstra, der kan bruges - jeg spørger lige kloge åge, når jeg ser ham, og vender tilbage imorgen (det er altså ikke fordi jeg flyder rundt i linser, men vi havde et spejlrefleks ikke-digitalt canon før, og de linser kan også bruges til digi - hvis det altså var noget med noget brugt og lidt gammelt, mens ellers ok tror jeg).

Knus Line - der har haft mit første fotografjob for knap to uger siden. Godt nok ulønnet, men kan måske få foden indenfor i virkeligheden og bruge det på cv. Det var på en grisefarm og mit kamera er først nu holdt op med at stinke af gris !!! 

Anmeld

12. oktober 2008

ka li ja

hahahhahahahaha fedt nok det lige er holdt op med at lugte af gris!!!
nå jamen line jeg ved faktisk heller ikke om det er en 55-250 jeg skal bruge. men den skulle jo kunne zoome godt ind, og så er der et eller andet anti-chock noget i så den også tager hvad der måtte komme af rystelser, når man zoomer så langt! altså som sagt, jeg har ikke sat mig ind i det... sådan helt..'men du må meget gerne spørge kloge åge hvad der er jeg skal bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.