skolkopper gives væk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. marts 2011

TbCp

luppe-laban skriver:

puha så blev det Lucas tur til og får skolkopper. så hvis i gerne vel ha skolkopper så sig endelig til de er ganske gratis..

men hvordan er det nu med dem, hvor lang tid har børn skolkopper og hvor længe smitter de.?

De smitter fra 3 dage før de bryder ud.... det varer som regel en uges tid og børnene må komme i institution når der er kommet skorpe på alle skoldkopperne...

Vi har lige været der

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

lucas<3

TbCp skriver:

De smitter fra 3 dage før de bryder ud.... det varer som regel en uges tid og børnene må komme i institution når der er kommet skorpe på alle skoldkopperne...

Vi har lige været der

God bedring

tark for svaret..

Anmeld

12. marts 2011

NinaNymannMadsen

bare send nogen den her vej da. vil gerne ha min datter får det i en nogen lunde tidlig alder for jo ældre de bliver jo værre bliver det for dem har jeg hørt.

Anmeld

12. marts 2011

lucas<3

Astasmor skriver:

bare send nogen den her vej da. vil gerne ha min datter får det i en nogen lunde tidlig alder for jo ældre de bliver jo værre bliver det for dem har jeg hørt.

jeg skrev med en på facebook hun fik dem som 27 årigt og var ved og dø a det..

Anmeld

12. marts 2011

NinaNymannMadsen

luppe-laban skriver:

jeg skrev med en på facebook hun fik dem som 27 årigt og var ved og dø a det..

ja okay så det bliver meget værrere jo ældre de bliver. så må min datter meget gerne snart få dem.

Anmeld

12. marts 2011

lucas<3

Astasmor skriver:

ja okay så det bliver meget værrere jo ældre de bliver. så må min datter meget gerne snart få dem.

ja det kan det være..

Anmeld

12. marts 2011

NinaNymannMadsen

luppe-laban skriver:

ja det kan det være..

ja...

Anmeld

12. marts 2011

Mumto3

luppe-laban skriver:

øv.. hvor bor du?

Nordsjælland

Anmeld

13. marts 2011

lucas<3

13. marts 2011

trunte89

TbCp skriver:

Vi har lige været der

God bedring

Det er ikke alle steder, at de må komme afsted så tidligt. I min datters børnehave, skal alle skorperne også være faldet af.
Så hun har været hjemme i 17 dage nu, og der er stadig en del der ikke er faldet af endnu. Suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.