Iphone 4 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2011

AmalieMalle

Ville gerne! Kan du evt. sende den? og lave en pris ink. porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

bøgelund

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg kan se at du selv kun har givet 947 kr for den, hvorfor går du så, så meget op i pris??

det er jo abbonementet der er dyrt til dem. de ender jo i et prisleje på ca 6500 kr. så syns det er en god pris.. 

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

bøgelund1 skriver:

det er jo abbonementet der er dyrt til dem. de ender jo i et prisleje på ca 6500 kr. så syns det er en god pris.. 

Nu sidder jeg lidt og tænker.. Bla, ja, okay, sikkert Men jeg kan ikke se nogle steder at hun også sælger sit simkort Så prisen for abonnement, er vel ikke okay, at tage penge for?

Anmeld

17. marts 2011

MaliksMor

Nu sidder jeg lidt og tænker.. Bla, ja, okay, sikkert Men jeg kan ikke se nogle steder at hun også sælger sit simkort Så prisen for abonnement, er vel ikke okay, at tage penge for?

Hej smukke.

Hun har købt mobilen af mig.. Og jeg har betalt lidt over 6000kr for den..

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

Hej smukke.

Hun har købt mobilen af mig.. Og jeg har betalt lidt over 6000kr for den..

Så kan jeg da bedre forstå det smukke, sad bare og kiggede på bonen, tænkte at det var en vild over pris Hvorfor solgte du den ikke til mig??

Anmeld

17. marts 2011

bøgelund

nej men hvis man skulle købe den uden abbonnement ville den jo koste de 6500 kr ca. den er bare betalt på den måde, istedet for kontant.  

Anmeld

17. marts 2011

MaliksMor

Så kan jeg da bedre forstå det smukke, sad bare og kiggede på bonen, tænkte at det var en vild over pris Hvorfor solgte du den ikke til mig??

ha ha

Jeg havde den til salg herinde for ikke ret lang tid siden.. du skulle bare ha' skrevet

Anmeld

17. marts 2011

MaliksMor

bøgelund1 skriver:

nej men hvis man skulle købe den uden abbonnement ville den jo koste de 6500 kr ca. den er bare betalt på den måde, istedet for kontant.  

lige præcis. afbetaling

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

ha ha

Jeg havde den til salg herinde for ikke ret lang tid siden.. du skulle bare ha' skrevet

Arj, den ville jeg jo gerne have købt søde, Hmm...

Anmeld

17. marts 2011

Sukkerblomst

Jeg kan se at du selv kun har givet 947 kr for den, hvorfor går du så, så meget op i pris??

Ja telefonen er stadig til salg, så du kan stadig nå det

Ja jeg har købt den af Camilla og dejligt hun selv kan forklare hvordan det hænger sammen med bon og telefon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.