Kold MME fra brik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

kamtok

morethanperfect skriver:

Hvor pokker er det så jeg har set det ..  .. Hmm ..

Men NAN2 mætter ik mere .. I hvert fald ik Oscar .. Han spiser stadig det samme .. Min sp sagde til mig det var lige meget om vi skiftede eller ej , for det var næsten den samme næring der var i ..  Underligt de så har lavet det 

Må ærligt indrømme at jeg ikke har tjekket forskellen på indholdet Men prisen er jo den samme om man køber NAN1, 2 eller 3 - så kan man jo ligeså godt købe det der passer til alderen.. Jakob spiser også stadig den samme mængde som før, på trods af at han nu også får mos eller grød 1 gang om dagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

morethanperfect

kamtok skriver:

Må ærligt indrømme at jeg ikke har tjekket forskellen på indholdet Men prisen er jo den samme om man køber NAN1, 2 eller 3 - så kan man jo ligeså godt købe det der passer til alderen.. Jakob spiser også stadig den samme mængde som før, på trods af at han nu også får mos eller grød 1 gang om dagen. 

Heh ja .. Oscar får grød to gange om dagen plus en flaske oveni .. Og han spiser det samme som NAN1 .. Ved heller ik lige hvad forskellen er  Men nu køber vi det , så kan det vel være lige meget hvad man køber

Anmeld

11. marts 2011

Zeus

Er NAN2 ikke en tilskudsblanding? Eller er der noget jeg har misforstået?

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Er NAN2 ikke en tilskudsblanding? Eller er der noget jeg har misforstået?

Nej det er fra når de er 4 mdr... I stedet for NAN1

Anmeld

11. marts 2011

Maise86

morethanperfect skriver:

Hvor pokker er det så jeg har set det ..  .. Hmm ..

Men NAN2 mætter ik mere .. I hvert fald ik Oscar .. Han spiser stadig det samme .. Min sp sagde til mig det var lige meget om vi skiftede eller ej , for det var næsten den samme næring der var i ..  Underligt de så har lavet det 

Det har vidst noget at gøre med at 1'eren er produceret under meget strenge vilkår og 2'eren er der lempet lidt på dem :-)

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

Maise86 skriver:

Det har vidst noget at gøre med at 1'eren er produceret under meget strenge vilkår og 2'eren er der lempet lidt på dem :-)

Arr det er derfor Kan godt passe 

Anmeld

11. marts 2011

FruHolm <3

Oscar får allomin 1 og af brikkerne sagde SP de ikk behøver blive varmet hvis han godt vil spise dem som de er ved almindelig stuetemperatur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.