Kold MME fra brik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.379 visninger
16 svar
1 synes godt om
11. marts 2011

Zeus

Hvornår må de få det? Tænker på hvis vi skal på tur eller noget, og ikke har mulighed for at få det varmet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

dukke

Zeus skriver:

Hvornår må de få det? Tænker på hvis vi skal på tur eller noget, og ikke har mulighed for at få det varmet..

når de er over 6 mdr

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Fik af vide når de er over 4 mdr. af min sp .. 

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Zeus skriver:

Vores SP sagde man kunne ligge dem under dynen i barnevognen så de får krops temperatur, så kunne de sagtens drikkes.

Anmeld

11. marts 2011

dukke

morethanperfect skriver:

Fik af vide når de er over 4 mdr. af min sp .. 

min sp siger at de må ikke få dem kolde fordi kroppen bruger så mange kræfter af varme det op

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

dukke skriver:

min sp siger at de må ikke få dem kolde fordi kroppen bruger så mange kræfter af varme det op

De har mange forskellige meninger .. :/ Der står også på brikkerne de må få dem fra 4 mdr.

Anmeld

11. marts 2011

kamtok

Hvis den bare har almindelig rum-temperatur, så kan du godt give den allerede fra fra 1-2 måneder.. Tror Jakob var knap 1,5 måneder da jeg gav ham en, da jeg ikke havde mulighed for at få den varmet, og han var sulten så kunne ikke vente til vi kom hjem, det tog han altså ikke skade af.. Der står jo også på brikken at den kan serveres uden opvarming. 

Anmeld

11. marts 2011

kamtok

morethanperfect skriver:

De har mange forskellige meninger .. :/ Der står også på brikkerne de må få dem fra 4 mdr.

Det står der ikke noget om på NAN1 - men det er nok fordi de er fra fødslen til 4 måneder, og herefter skal man over på NAN2... 

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

I øvrigt... Jeg har altid en termokande med kogt vand, med i barnevognenn, bare sådan en lille en. så kan man ALTID lave en flaske og er ikke afhængig af skal have varmet det et sted

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

kamtok skriver:

Det står der ikke noget om på NAN1 - men det er nok fordi de er fra fødslen til 4 måneder, og herefter skal man over på NAN2... 

Hvor pokker er det så jeg har set det ..  .. Hmm ..

Men NAN2 mætter ik mere .. I hvert fald ik Oscar .. Han spiser stadig det samme .. Min sp sagde til mig det var lige meget om vi skiftede eller ej , for det var næsten den samme næring der var i ..  Underligt de så har lavet det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.