Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: hvor er du fin. Jeg sender dig en hel bunke ve-støv og håber jeres lillemand snart kommer ud. Det er så svært at være tålmodig! Jeg gik selv til 41+2.
hvor er du fin. Jeg sender dig en hel bunke ve-støv og håber jeres lillemand snart kommer ud. Det er så svært at være tålmodig! Jeg gik selv til 41+2.
Rigtig mange taak - ja tålmodighed har jeg altså ikke mere af, må jeg indrømme!! hehe .. men ja bare tanken om at man kan gå 14dage over tid puha .... håber bare han kommer inden for de næste 7dage!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver: stort flot mave. og man kan se den er sunget. sender vestøv i din retning og håber den bette snart kommer ud til jer.
stort flot mave. og man kan se den er sunget. sender vestøv i din retning og håber den bette snart kommer ud til jer.
rigtig mange taak for din kommentar
ja den hænger gode nede ved mine ben nu hehe .. jeg tager meget gerne imod ve-støv ..
Nanastep skriver: rigtig mange taak for din kommentar ja den hænger gode nede ved mine ben nu hehe .. jeg tager meget gerne imod ve-støv ..
Astasmor skriver: det var så lidt. ved selv hvordan det er at vente og vente og vente på der sker noget.
det var så lidt. ved selv hvordan det er at vente og vente og vente på der sker noget.
det er hårdt
Nanastep skriver: det er hårdt
Astasmor skriver: ja det er det nemlig. men den bette melder nok snart sin ankomst. sendert hvertfald en masse ve-støv i din retning
ja det er det nemlig. men den bette melder nok snart sin ankomst. sendert hvertfald en masse ve-støv i din retning
det håber jeg ihvertfald
taaak har jeg brug for hihi
Nanastep skriver: Vores dejlige søn må meget gerne komme ud nu, syntes ikke rigtig kroppen kan mere, også trykker min tålmodighed måske også lidt .. lider meget af kløe på mine arme og på min mave, har fået knopper over det hele på mine arme, ligner faktisk en der har skolkopper :/ og det KLØR!!!!ARG! har været ved læge, og i følge ham så er det ikke noget med min lever! puha.. skal til sidste jordermoder tjek på tirsdag det blir spændene!! lige et par billeder fra i aften 39+0 God aften til jer alle .
Vores dejlige søn må meget gerne komme ud nu, syntes ikke rigtig kroppen kan mere, også trykker min tålmodighed måske også lidt .. lider meget af kløe på mine arme og på min mave, har fået knopper over det hele på mine arme, ligner faktisk en der har skolkopper :/ og det KLØR!!!!ARG! har været ved læge, og i følge ham så er det ikke noget med min lever! puha.. skal til sidste jordermoder tjek på tirsdag det blir spændene!! lige et par billeder fra i aften 39+0
God aften til jer alle .
Nanastep skriver: det håber jeg ihvertfald taaak har jeg brug for hihi
Ranarupta skriver: *piiiift* Såååå flot en mave
*piiiift* Såååå flot en mave
Årh taaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128