Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores dejlige søn må meget gerne komme ud nu, syntes ikke rigtig kroppen kan mere, også trykker min tålmodighed måske også lidt .. lider meget af kløe på mine arme og på min mave, har fået knopper over det hele på mine arme, ligner faktisk en der har skolkopper :/ og det KLØR!!!!ARG! har været ved læge, og i følge ham så er det ikke noget med min lever! puha.. skal til sidste jordermoder tjek på tirsdag det blir spændene!! lige et par billeder fra i aften 39+0
God aften til jer alle .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6 dage til termin jeg er også dybt utålmodig og har her de sidste par timer haft meget kraftige plukveer så nu må de gerne fortsætte og blive til mere end bare plukveer har du ikke også termin d. 17 så er det jo på torsdag og vi er i dag i 39+1
stor og flot mave ! .held og lykke med det hele .
oerbaek skriver: 6 dage til termin jeg er også dybt utålmodig og har her de sidste par timer haft meget kraftige plukveer så nu må de gerne fortsætte og blive til mere end bare plukveer har du ikke også termin d. 17 så er det jo på torsdag og vi er i dag i 39+1
Hehe nej D 18/3 har lige rettet det for jeg kunne se at jeg har lavet en fejl og skrevet D 17/3 hehe , så du er lige en dag over hihi.. jeg har også haft nogen kraftige plukveer idag så ja jeg krydser fingre for at både dine og mine blir til noget mere ..
ønskebebsi skriver: stor og flot mave ! .held og lykke med det hele .
Åh taak for det, og i lige måde da
Nanastep skriver: Hehe nej D 18/3 har lige rettet det for jeg kunne se at jeg har lavet en fejl og skrevet D 17/3 hehe , så du er lige en dag over hihi.. jeg har også haft nogen kraftige plukveer idag så ja jeg krydser fingre for at både dine og mine blir til noget mere ..
det har jeg jo haft et par gange inden for den sidste uges tid så nu skal de blive til mere men de er også meget kraftigere i dag, de trækker om i lænden og hele underlivet... men jeg har hele tiden selv sagt det bliver d. 12 så nu må vi se om det bliver i morgen
Og hvor ser du i øvrigt godt ud med maven, den sidder bare lige hvor den skal
Nanastep skriver: Åh taak for det, og i lige måde da
takker ..
oerbaek skriver: det har jeg jo haft et par gange inden for den sidste uges tid så nu skal de blive til mere men de er også meget kraftigere i dag, de trækker om i lænden og hele underlivet... men jeg har hele tiden selv sagt det bliver d. 12 så nu må vi se om det bliver i morgen Og hvor ser du i øvrigt godt ud med maven, den sidder bare lige hvor den skal
lyder spændene så krydser jeg fingre for at det sker i nat eller imorgen for jer . men kæreste mener at jeg ville føde D 11/3 og det er idag, så hvis de her plukveer skal blive til veer så skal de se at komme igang hehe ., og rigtig mange taaak, den fylder rigtig godt og er meget tung hehe (:
hvor er du fin. Jeg sender dig en hel bunke ve-støv og håber jeres lillemand snart kommer ud. Det er så svært at være tålmodig! Jeg gik selv til 41+2.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128