Hvor mange kg få I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Zanda

SimoneL skriver:

Da jeg var i uge 26 havde jeg også taget knap 10 kilo på - og jeg syntes bare at det var rigtigt rigtigt meget!

Men nu, 10 uger senere, (er 35+5 i dag) ligger vægten på +11,5. På sidste de 10 uger har jeg derfor taget to kilo på.

Det er meget normalt at tage på "i ryk", altså at vægten ikke stiger jævnt under graviditeten.

Så at du har taget 10 kilo på nu betyder ikke, at du ender med at tage over 20 kilo på i alt

Meget tak SimoneL.

Jeg tænker, at jeg spiser ikke så dårlig og meget.Jeg spiser ikke so mange sliks og kæge. Jeg håber

Før gravid var jeg på slankekure 2år.Jeg spiser ikke kartofler og ris,men jeg gør det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

SimoneL

Zanda skriver:

Meget tak SimoneL.

Jeg tænker, at jeg spiser ikke så dårlig og meget.Jeg spiser ikke so mange sliks og kæge. Jeg håber

Før gravid var jeg på slankekure 2år.Jeg spiser ikke kartofler og ris,men jeg gør det nu.

Og husk at det er vigtigere at få alt det man har brug for, end det er at undgå at tage på. Man kan altid gå på kur efter graviditeten.

Baby har brug for både kartofler, grøntsager, kød, mælk - og kage!

Anmeld

12. marts 2011

Zanda

SimoneL skriver:

Og husk at det er vigtigere at få alt det man har brug for, end det er at undgå at tage på. Man kan altid gå på kur efter graviditeten.

Baby har brug for både kartofler, grøntsager, kød, mælk - og kage!

Jeg tænker på samme måde, derfor jeg begynder at spise alle.

Anmeld

13. marts 2011

Stine Raaholt

Meget rigtigt Simone... det er nemlig også meget forskelligt hvornår man tager på

Hvis man sørger for at spise varieret og i så høj grad som muligt holde sig til 'rigtig mad' fremfor slik og kage, så giver man barnet noget godt og kan med god samvittighed spise søde sager også.

og så får man også mere energi af 'rigtig mad'. har dage, hvos jeg bare fra kl. 10 om formiddagen går amok i sukekr og jeg ender dødtræt på sofaen kl. 8... kan næsten ikke slæbe mig gennem dagen 

Men det skal der jo også være plads til...

kram Stine

Anmeld

13. marts 2011

otlitrom

Jeg er 25+5 og har taget 5-6kg på. Det svinger lidt med vægten fordi jeg døjer enormt meget med forstopplese. Godt der findes lactulose!! Og vand i benene er også begyndt at indfinde sig.

Jeg har lige haft 14 dage hvor jeg bare har tænkt "sukker sukker sukker" og det er gået helt amok.. Men det er gået lidt væk igen, og jeg prøver at spise en masse frugt og grønt i stedet. For meget frugt er heller ikke sundt, men jeg vil hellere have min sukker derfra end fra chokolade.

Det er meget forskelligt, hvor meget vi tager på. Og mit har taget et ordentligt ryk den seneste 1½ måned. Da jeg var 20+0 havde jeg taget 2 kg på.. Men maven har også taget et kæmpe ryk, og det kan jeg mærke at baby har også. Jeg havde håbet på max 10 kg i hele graviditeten, men som det ser ud nu tror jeg ikke jeg holder det.. Og så må jeg jo bare gå en ekstra tur med barnevognen, når jeg kommer så langt

Anmeld

13. marts 2011

Zanda

kitty skriver:

Jeg er 25+5 og har taget 5-6kg på. Det svinger lidt med vægten fordi jeg døjer enormt meget med forstopplese. Godt der findes lactulose!! Og vand i benene er også begyndt at indfinde sig.

Jeg har lige haft 14 dage hvor jeg bare har tænkt "sukker sukker sukker" og det er gået helt amok.. Men det er gået lidt væk igen, og jeg prøver at spise en masse frugt og grønt i stedet. For meget frugt er heller ikke sundt, men jeg vil hellere have min sukker derfra end fra chokolade.

Det er meget forskelligt, hvor meget vi tager på. Og mit har taget et ordentligt ryk den seneste 1½ måned. Da jeg var 20+0 havde jeg taget 2 kg på.. Men maven har også taget et kæmpe ryk, og det kan jeg mærke at baby har også. Jeg havde håbet på max 10 kg i hele graviditeten, men som det ser ud nu tror jeg ikke jeg holder det.. Og så må jeg jo bare gå en ekstra tur med barnevognen, når jeg kommer så langt

Kitty

Jeg har det sammen.En uge ønsker jeg sød.Næste ugen ønsker jeg mere salt mad. Jeg tror, at vores krop siger selv ,hvad hun er nødvendig.

Jeg håber at vi vil forstår, hvad jeg menner

Jeg pøver at skrive,men det er rigtig svært for at husk dansk gramma.

Anmeld

14. marts 2011

SimoneL

Zanda skriver:

Jeg pøver at skrive,men det er rigtig svært for at husk dansk gramma.

Man bliver kun bedre, hvis man øver sig.

Så skriv du bare løs, selvom det måske ikke er helt korrekt!

Anmeld

14. marts 2011

Stine Raaholt

Det siger jeg også... du er meget velkommen til at skrive med eller uden fejl... dejligt du er med

Stine

Anmeld

14. marts 2011

Zanda

I er så sød. Meget tak.

Jeg har så mange sprøgsmål om et system i Danmark, fordi der er store forskelle mellem Letland og Danmark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.