Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
https://www.baby.dk/debat/95600pi1/ordet-er-frit/arghhhh-traels-fejl-i-sfoen.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej sikke en træls fejl!! Det er da ikke i orden! Jeg kan slet ikke forstå når sådan noget sker - jeg har været i en SFO - en rimelig stor en af slagsen, og selvom nogle børn har ens navne, så skal man da vide forskel på dem alligevel!!
Kram til Kirstine! Håber hun får en dejlig weekend!
Ej sikke en træls fejl!! Det er da ikke i orden! Jeg kan slet ikke forstå når sådan noget sker - jeg har været i en SFO - en rimelig stor en af slagsen, og selvom nogle børn har ens navne, så skal man da vide forskel på dem alligevel!! Kram til Kirstine! Håber hun får en dejlig weekend!
Det er også en kæmpe SFO. 200 børn. Men kun to der hedder Kirstine og de går så i samme klasse og havde endda siddet og leget sammen. Så der var sket det at en pædagog bare til de to har sagt: Kirstine skal gå til hallen, og da min Kirstine er vant til at gå derned var det bare hende der havde rejst sig og gået derned.
Men det var da bare underligt at de ikke har undret sig mere, da den anden Kirstines forældre jo må have rykket for hvorfor deres Kirstine ikke kom ned til hallen...
Neeej, hvor er det forfærdeligt!
Jeg kan ikke lade være med at forestille mig, hvis det var min Lea, de havde sendt afsted. Puha, jeg var blevet gal. Hvor er det synd for stakkels Kirstine. Hvordan opdagede I, at hun var blevet sendt derover? Var det, da du skulle hente hende?
Jeg går ud fra, I sidder og hygger lidt ekstra om hende lige nu for at få oplevelsen på afstand.
Stakkels Kirstine! Jeg håber I har hygget ekstra om hende i aften.
Øv, for en dum fejl! Men det positive ved den er, at de med 99% sikkerhed ikke begår den igen.
- Rikke
Ja, Mikkel havde hentet hende på vej hjem fra job. Og så havde hun jo så stået på p-pladsen og været rasende og ked af det over at han var så forsinket/langsom. Mikkel troede så at jeg måske havde ringet til dem og sagt hun skulle gå derned, altså at vi havde misforstået hinanden da vi aftalte at han skulle hente. Men da de så kom hjem kunne jeg jo sige at jeg bestemt ikke havde ringet til dem!
Men ja, det gode er at de helt sikkert tænker over det en anden gang hvor de skal sende et barn afsted!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128