Arghhhh TRÆLS fejl i sfo'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

DK

Idag havde SFO'en sendt den forkerte Kirstine (min) ned til p pladsen, og derfor har Kirstine i mindst 45 min stået udenfor og ventet. Hun er bare ISkold og ked... Hun var ikke gået derop og brokket sig fordi hun hele tiden troede at NU kom vi, vi havde jo ringet og sagt til sfo'en at hun skulle gå derned.

personalet havde kun undret sig da den anden Kirstine blev hentet og så ikke var gået ned til p pladsen...

Jeg ved det er en ærgerlig fejl, men... Stakkels lille forfrosne Kirstine. Sfo'en siger hun har ventet ca 45 min derude... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Dinna88

Stakkels pige!!
Jeg har desværre hørt om det mange gange og også været tæt på at opleve det selv. Da jeg først skulle lære at tage bussen hjem efter skole, skulle SFO'en lige give mig besked når jeg skulle smutte op og mødes med min mor ved bussen, så jeg ikke glemte det, selvom jeg faktisk ikke var helt lille. En dag kom de så og sagde at nu var det nu, meeeen, det var altså en time for tidligt, det havde jeg styr på. Så de var ved at sende mig op til bussen en time for tidligt 

Anmeld

11. marts 2011

Becks

DK skriver:

Idag havde SFO'en sendt den forkerte Kirstine (min) ned til p pladsen, og derfor har Kirstine i mindst 45 min stået udenfor og ventet. Hun er bare ISkold og ked... Hun var ikke gået derop og brokket sig fordi hun hele tiden troede at NU kom vi, vi havde jo ringet og sagt til sfo'en at hun skulle gå derned.

personalet havde kun undret sig da den anden Kirstine blev hentet og så ikke var gået ned til p pladsen...

Jeg ved det er en ærgerlig fejl, men... Stakkels lille forfrosne Kirstine. Sfo'en siger hun har ventet ca 45 min derude... 

Ej det bare ikke iorden, stakkels hende

Ja ja vi er kun mennesker og det er de også, men alligevel, når man har flere børn med samme navn, så må man sgu lige oppe sig engang og sørge for det er den rigtige der kommer ned!

Håber hun er ved godt mod igen og putter inde i varmen

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

eiiiiiii Stakkels pige...
I må hygge ekstra om hende idag... Så hun kan glemme de skide lange 45min.

Anmeld

11. marts 2011

Bshizzle

Uuuuuhh... hvor kan jeg krumme tær når jeg hører sådan noget..!..

Ved godt alle kan lave fejl.. men det gør bare ondt.

Jeg har oplevet lidt hen af det samme.. altså bare hvor ens barn blev glemt i en børnehave.
Jeg oplevede at min søn's børnehave havde glemt min dreng udenfor på legepladen helt nede i bunden ( hvor man ikke kan se børn fra vinduet indefra..)..
Og så blev børnehaven ringet op af en beboer som bor i en blok lige op af børnehaven.. at hun havde holdt øje med en dreng i 1 time samme sted og helt alene og forladt i en kæmpe vandpyt..!!
.. Børnehaven gik i chok og hentede ham ind og fik revet flyverdragten og tøjet af ham og tørt tøj på ham og ind i en masse tæpper!
Jeg var i DYB chok og var så hissig indeni... at jeg var mundlam under samtalen med dem..
- Jeg havde så en syg dreng hjemme 1 uge.. og bad om 1 uge ekstra ferie med ham.
^.. Børnehaven havde en rigtig dårlig samvittighed.

Anmeld

11. marts 2011

DK

Ejjj det er bare IKKE okay!! Ens stakkels unger!

Anmeld

11. marts 2011

Aves.

DK skriver:

Åhh...altså..stakkels hende....kan sørme godt forstå du og hun er ked...

Det undrer mig at børn sendes ned, hvorfor kommer forældrene ikke op/ind efter deres børn? er det bare sådan det er ved jer eller...ved godt det ikke er ude af kontekst...men ja, det var bare lige en overraskelse.

Anmeld

11. marts 2011

DK

Eva. skriver:

Det undrer mig at børn sendes ned, hvorfor kommer forældrene ikke op/ind efter deres børn? er det bare sådan det er ved jer eller...ved godt det ikke er ude af kontekst...men ja, det var bare lige en overraskelse.

Det er en sfo langt ude på landet og man kan ikke holde umiddelbart ved skolen, derfor kan børnene (normalt) trygt og sikkert gå af en sti fra skolen ned til en sportshal og vente der på at blive hentet. Det er helt normal procedure og mange skal eks. gå derned til et bestemt tidspunkt hver dag, eller man kan så ringe derop og bede dem sende ens børn derned af og til!

Jeg har været glad for at kunne ringe derop og få dem til at sende Kirstine ud, dengang jeg var gravid og havde bækkenløsning! 

Anmeld

11. marts 2011

Aves.

DK skriver:

Det er en sfo langt ude på landet og man kan ikke holde umiddelbart ved skolen, derfor kan børnene (normalt) trygt og sikkert gå af en sti fra skolen ned til en sportshal og vente der på at blive hentet. Det er helt normal procedure og mange skal eks. gå derned til et bestemt tidspunkt hver dag, eller man kan så ringe derop og bede dem sende ens børn derned af og til!

Jeg har været glad for at kunne ringe derop og få dem til at sende Kirstine ud, dengang jeg var gravid og havde bækkenløsning! 

Ok...vi går også laaaangt men sfo meldte ud at det var vigtigt at være en del af børnenes liv på det område også og ikke mindst, så tog det tid fra børnene at der var en voksen der ikke lavede andet end at finde børn.. men kan høre det er meget forskelligt..og sorry, var jo ikke det her tråden var om..

Rigtig god weekend...varm kakao og tæppe til smukkepigen...

Anmeld

11. marts 2011

Mi

Eva. skriver:

Den sfo jeg arbejdede i gjorde de det samme, altså med at sende børnene ud til vejen. Så holdte forældrene ind, åbnene døren og kørte igen  Det fik vi heldigvis sat en stopper for. Forældrene må altså selv gå ind og hente deres børn. Så sker sådanne fejl heller ikke.

Til ts: Du må jo tale med sfo om det, og så kan du jo foreslå at forældrene selv må komme ind og hente deres børn, så sådanne fejl ikke sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.