Arghhhh TRÆLS fejl i sfo'en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Aves.

MarianneSonne skriver:

Den sfo jeg arbejdede i gjorde de det samme, altså med at sende børnene ud til vejen. Så holdte forældrene ind, åbnene døren og kørte igen  Det fik vi heldigvis sat en stopper for. Forældrene må altså selv gå ind og hente deres børn. Så sker sådanne fejl heller ikke.

Til ts: Du må jo tale med sfo om det, og så kan du jo foreslå at forældrene selv må komme ind og hente deres børn, så sådanne fejl ikke sker.

Ja jeg synes altså også det andet er...ja, for ligegyldigt og skide ærgerligt for de i forvejen pressede gogger...og i sidste ende er det jo bare børnene det går ud over...men det er nok meget forskelligt fra sted til sted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Sof

Ej puha, det gør ondt helt ind i maven på mig. Sådan en fejl må bare ikke ske  Stakkels Kirstine, håber hun er okay 

Anmeld

11. marts 2011

Zafir

Fuck hvor langt ude... Hvis de har flere med samme navn, må man sku lige sikre dig. Det var jeg sku også blevet gal over!

Anmeld

11. marts 2011

Zafir

Fuck hvor langt ude... Hvis de har flere med samme navn, må man sku lige sikre dig. Det var jeg sku også blevet gal over!

Anmeld

11. marts 2011

Vingummien

Ej hvor synd altid noget at de indrømmer fejlen uden alle mulige langt ude forklaringer.

Så må hun under en god dyne, og noget varm kakao

Anmeld

11. marts 2011

DK

MarianneSonne skriver:

Den sfo jeg arbejdede i gjorde de det samme, altså med at sende børnene ud til vejen. Så holdte forældrene ind, åbnene døren og kørte igen  Det fik vi heldigvis sat en stopper for. Forældrene må altså selv gå ind og hente deres børn. Så sker sådanne fejl heller ikke.

Til ts: Du må jo tale med sfo om det, og så kan du jo foreslå at forældrene selv må komme ind og hente deres børn, så sådanne fejl ikke sker.

Jeg synes det er en god ordning, børnene venter ved et grønt område på en lukket p-plads og kan i ro og mag blive sat af og samlet op. Vi henter hende oftest selv oppe i selve skolen, men det er rart at man kan ringe op, hvis man har travlt en dag. Normalt fungerer det fint. Jeg er selvfølgelig træt af at det kiksede idag, men synes stadig at ordningen grundlæggende er god.

Anmeld

11. marts 2011

Lulle25

Kan godt forstå du er utilfreds med den fejl. Og det er jo synd for din datter. Jeg var godt nok blevet sur hvis det skete for os. Så jeg ville tage en snak med sfoen om dettehurtigst muligt. Det kan jo ikke være rigtig de ikke ved hvem kirstine  fra den eller anden klasse er, det må de da holde styr på

Knus Louise og giv hende lige et ekstra kram

Anmeld

11. marts 2011

DK

Altså jeg blev også sur. Der er kun to der hedder Kirstine og så må de da lige kende forskel. Det er ikke sket før, og sker nok heller ikke igen... mon ikke de er ekstra opmærksomme nu!

Kirstine var lidt forkølet i forvejen og nu håber jeg bare ikke hun bliver syg, da hun skal til barnedåb hos den lillebror hun har fået hjemme hos sin far på søndag!

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

DK skriver:

Idag havde SFO'en sendt den forkerte Kirstine (min) ned til p pladsen, og derfor har Kirstine i mindst 45 min stået udenfor og ventet. Hun er bare ISkold og ked... Hun var ikke gået derop og brokket sig fordi hun hele tiden troede at NU kom vi, vi havde jo ringet og sagt til sfo'en at hun skulle gå derned.

personalet havde kun undret sig da den anden Kirstine blev hentet og så ikke var gået ned til p pladsen...

Jeg ved det er en ærgerlig fejl, men... Stakkels lille forfrosne Kirstine. Sfo'en siger hun har ventet ca 45 min derude... 

whaaaaat !!!! nej nej nej, STAKKELS KIRSTINE !!!!!

Og vejret var jo ikke på bedste stil idag, så det har da slet ikke været rart for hende. hvor må hun have været trist og skuffet

Anmeld

11. marts 2011

Laulund87

45 min er godt nok længe at vente! Stakkels pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.