Astrid kigger i bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Endnu har i fundet noget spænende??

Ej jeg får helt lyst til at købe anden bil igen:$

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Astrid P

Vi kigger og kigger... I morgen skal vi på tur rundt omkring! Det bliver spændende.

Anmeld

11. oktober 2008

Astrid P

Joan, jeg tror sgu vi ender med at købe en Citroën igen... Vi er helt forelskede i C5 som stationcar, og skal ud at se på et par stykker i morgen!

SPÆNDENDE

Anmeld

11. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Det er også en dejlig stor bil. Sådan en kigget vi også på da vi skulle have ny bil. Meeeeen den lå lige over det vi havde råd til og i det heletaget lyst til at bruge på bil.

Bliver sku lækkert for jer.

Skal da se billeder

Og lad da lige høre hvordan det går. *SS*

Anmeld

11. oktober 2008

Astrid P

Du kan se en af dem her: http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Citro%c3%abn-C5-1,8i-16V-Elegance-Weekend-5d_ID807200522.htm 

Den er vi altså vilde med - og ja, den er dyr! Men den er sgu også lækker...

Anmeld

11. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Den er satme nice. Men også mange penge for en bil syntes jeg. Men ok så har i også bil i mange år. Hvis i lige får den undervogns behandlet så skulle den da være i vinkel.

Anmeld

11. oktober 2008

Astrid P

Præcis... Mon ikke man kan have bil i en 10 års tid hvis man køber den? Og vi har hele tiden sagt at næste gang vi skal have bil, så skal det være en ordentlig en, som vi føler os helt sikre på at køre i!
Men ja, det er mange penge og det er nok også FOR mange, men man har jo lov at drømme... Og man kan også få dem billigere!

Anmeld

11. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Jo hvis i passer på den. Og får den undervogns behandlet og holder lakken så skulle i godt kunne have bil der længe.

Sjovt jeg har aldrig haft noget imod at køre gammel bil. Har altid syntes de har mere sjæl men indrømmet efer Niels er kommet så er det sku sikkerhed frem for alt.

Og hvis det er den bil i er forelsket i så køb den da.

For i vil syntes det er fedt hvergang i køre i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.