Fortsættelsen på det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Lilac

Hvor er det bare SÅ sejt, at der bliver taget ordentligt hånd om det - og hvor er det skide flot at du står det hele igennem for din og din families skyld... det er drønhårdt at tage fat i sådan en oplevelse og genopleve det hele igen, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at det vil være nogle af det bedte tårer der bliver grædt... Det er jo også en del af zs historie og som du selv skrev på et tidspuknt, ville det værste være at stå som mor og ikke føle at man gjorde ALT hvad man kunne for at få rettet op på noget som var forkert - og der er da ingen tvivl om at hende jordemoderen og lægen abzut ikke gjorde det bedste i den situation... og det er da virkelig for ringe at man som fødende kvinde ikke bliver taget alvorligt! Hvornår hulen skulle man da så tages alvorligt, hvis det ikke netop er i en sådan situation!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mariamiss6

x skriver:

jeg skrev jo et 6 sider langt brev til den ledende jordemoder i sidste uge og hvis der er nogen herinde der gerne vil læse det, vil jeg gerne "offentliggøre" det. jeg ved ikke om det kan være en hjælp til at forstå situationen. ja bare spørg!

Denne her tråd havde jeg slet ikke set....

Jeg er GLAD for at du har fået sådan en rar psykolog, for det lader til at du for en gangs skyld føler dig tryg ved ham, og det er jo både godt og vigtigt for det fremtidige forløb synes jeg....

Men, jeg ville gerne, hvis jeg må, læse det 6 sider lange brev dér???

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

Forresten: 

Jeg vil også meget gerne læse brevet, hvis jeg må?

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Denne her tråd havde jeg slet ikke set....

Jeg er GLAD for at du har fået sådan en rar psykolog, for det lader til at du for en gangs skyld føler dig tryg ved ham, og det er jo både godt og vigtigt for det fremtidige forløb synes jeg....

Men, jeg ville gerne, hvis jeg må, læse det 6 sider lange brev dér???

jeg laver en tråd med brevet, så I kan læse det

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Forresten: 

Jeg vil også meget gerne læse brevet, hvis jeg må?

jeg laver en tråd med brevet så I kan læse det (det blir måske først i aften)

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

x skriver:

jeg laver en tråd med brevet, så I kan læse det

Fino

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.