Gravid sammen med søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

FrkT

Nej jeg har ikke, men nu har jeg jo heller ikke været gravid, og det har min lillesøster, heldigvis, heller ikke. Men da min mor var gravid med mig for mange år tilbage var min tante (min farbrors kone) også gravid med min kusine. Og jeg er født 17 dage før min kusine. Og vi har altid haft et meget stærkt bånd... så synes jeres børn bliver heldige der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Heej..

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, men min søster har også lige fundet ud af at hun er gravid

Jeg vil lige høre om der er andre der har prøvet at gå gravide med jeres søster eller andre familiemedlemmer i har tæt bånd til? Og hvad jeres erfaringer er med det?

Jeg tænker måske om den ene får mere opmærksomhed end den anden og sådan nogen ting ?

begge mine søstre og jeg var gravide samtidig

min yngste storesøster fødte april 09, jeg fødte september 09 og min den ældste storesøster fødte februar 10 ....

der var ingen af os der fik mere opmærksomhed end de andre.... jeg er 1. gangsfødende selv... men de gik ikke mere op i min graviditet end mine søskendes....

vi har altid haft en tæt bånd på til hinanden.. måske er det blevet stærkere efter vi har været gravide samtidig, men ikke noget vi mærker til....

min søskendes 1. graviditet var der 2 mdr og 1 dag imellem drengene

Anmeld

11. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Heej..

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, men min søster har også lige fundet ud af at hun er gravid

Jeg vil lige høre om der er andre der har prøvet at gå gravide med jeres søster eller andre familiemedlemmer i har tæt bånd til? Og hvad jeres erfaringer er med det?

Jeg tænker måske om den ene får mere opmærksomhed end den anden og sådan nogen ting ?

Tillykke med graviditeten Har lige selv taget en negativ Clear blue test

Men har været gravid samtidig med min fars kone, kan ikke li hende og er slet ikke tæt knyttet til hende, men det var da sjovt nok. Vi havde vist nok 4 uger imellem os. Desværre kunne hun godt li at sammenligne hele tiden og sige hvor lille min mave er osv, bare fordi hun var en skude Hun bagtalte mig os til familie komsammen og sage at der da ikke kunne være et barn inde i mig med den lille mave, skal siges jeg var ret stor og tog 15 kg på, men ja, noget grimt skulle hun da sige. Men ja hun var ond og strid, og efter de 2 kom til verden har hun lige siden sammenlgnet dem, på dårlige måder, hun kan ikke tage at min datter som er 3 mdr yngre end hendes dreng er laaangt mere forud end hendes dreng og hele tiden har været det.. Så det bliver hun ved med at køre i.

Udover det var jeg i samme graviditet gravid samtidig med en veninde , 1 uge imellem os, hun sammenlignede os hele tiden , på den dårlige måde, og os efter barnet/vores børn kom til verden, ja ved ikke hvad der sker for folk! : )

Men håber din oplevelse bliver meget bedre, det er jo os din søster, måske det er anderledes : ) Men kunne godt forstille mig der kom en liiiille smule jalousi når bebserne ER kommet til verden, skulle være utroligt hvis ikke bare en af jeg ville have det sådan . Det er min opevelse i hvert fald : )

Anmeld

11. marts 2011

Tennamor

Min lillesøster venter nummer 2 barn og jeg venter mit første. Oprindeligt er der 10 dage imellem vores termin, men hun kommer nok til at føde en del for tidligt. Lægerne siger, at hun nok kommer til at få kejsersnit inden for den næste uges tid, selvom vi først har termin til maj 

Vi har haft stor glæde af hinanden og snakker en del sammen. Mest om alle vores åndsvage smerter , men er da sikker på, at vores børn vil få stor glæde af hinanden.

Min søster har meget mere med vores familie at gøre, men til gengæld har jeg en meget kærlig svigerfamilie, så er ikke bange for favoritisering af børnene 

Anmeld

11. marts 2011

LRJ

Mig og min svigerinde var gravid med 6 ugers mellemrum, og der er 6 uger mellem vores børn + hun er gravid igen, hvor min kærestes bror's kone også er gravid der er 1 dag imellem terminerne

Anmeld

11. marts 2011

Benjamins'mor

Mig og min tante gik gravide sammen. Jeg havde godtnok termin lidt over en uge før hende.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige med erfaring. Men jeg synes ikke det gik for godt. Hun var lidt egoistisk, og blev ved med at sige hun fødte før mig, bare fordi hun var 2. gangs fødende.

Det gjorde hun så også, hun fødte 2 januar, jeg d. 3 januar.

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Heej..

Jeg har prøvet at være gravid samtidig med min ene søster - En jeg har et rigtig godt bånd til... Men vi snakkede desværre ikke så tit sammen under graviditeterne... Desværre skete der det de ikke kunne stoppe... 

Hun fødte 3 mdr for tidligt... 

Nu er jeg gravid samtidig med en lillesøster, som jeg ikke har noget specielt godt forhold til... Hun har Termin 10. Juni og jeg selv 19. september... Lige et stykke imellem hinanden... 

Synes bestemt ikke jeg oplever mere opmærksomhed den ene eller anden... 

Anmeld

11. marts 2011

kamtok

Jeg fødte i oktober og min tante fødte i januar - vi har delt graviditetens glæder og ulemper igennem vores graviditeter..

Min veninde og jeg (som jeg har boet sammen med i 3½ år da vi var yngre) fødte samme dag. Vi havde termin hhv. 22. og 24. oktober, men fødte begge den 20. oktober 2010 på samme hospital. Så vi lå på fødegangen og barselsgangen samtidigt... Det er ret vildt, og vi er stadig lidt forundret og overrasket over at det kunne ske.. Men det er bare rigtig fedt at have en som man kan sparre med (udover mødregruppen) om de små myr, som optager hele ens liv..

Anmeld

11. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

nåh ja, var os gravid samtidig med min svigrinde, syg kælling, rigtig jaloux! jeg fødte først, vi havde 3 mdr imellem etrminerne, hun  var SÅ kold oh pisse ligeglad  da hun med min svoger (mandens bror) kom ind på sygehuset for at  se  den lille. hun stod som sur stone face, over ved døren, hendes kæreste måtte trække hende i armen hen til sengen så hun kunne s vores 1 barn  hun gloede 1  sek og sagde intet. da de gik var det eneste hun overhoved sagde tik os, eller det var til mig hun sagde det: "Held og lykke med det" med den grimmeste stemme. hun fik aldrig sagt tillykke, hvilket jeg lidt mener er en normal ting? Men ja SKUFFENDE. Har jeg aldrig glemt, mem vi kan heller ikke li hinanden, eller INGEN i familien kan li hende, hun prøver at isolere hende og min svoger fra hele familien, lyve, bedrager, ja hun er syg..

Anmeld

11. marts 2011

Pinkrose

Hej

altså jeg var gravid samtidig med min storesøster, og min svigerinde, og vi har lige alle født min søster fødte den 15 feb,jeg fødte den 20 feb, og min svigerinde den 23 feb, så 3 små piger på 8  dage

Jeg har et utrolig tæt bånd til min søster, og gud hvor har vi brugt hinanden meget under graviditeten, når der skete noget nyt ringede vi altid til hinanden for at hører om den anden os havde oplevet det :p

og de sidste par uger tror jeg vi snakkede sammen hver morgen for updates

jeg har ihvertfald nydt det super meget, og der har ikke været nogle forskel fra familien, tror dog at med mig at mennekser har været lidt mere opmærksomme, da de to andre har børn på 2 år, og det var mit første.

Men det skønt at de er kommet så tæt på hinanden da jeg ser min søster og svigerinde meget, så vores børn også kommer til at vokse op tæt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.