Anonym skriver:
Heej..
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, men min søster har også lige fundet ud af at hun er gravid 
Jeg vil lige høre om der er andre der har prøvet at gå gravide med jeres søster eller andre familiemedlemmer i har tæt bånd til? Og hvad jeres erfaringer er med det?
Jeg tænker måske om den ene får mere opmærksomhed end den anden og sådan nogen ting ? 
Tillykke med graviditeten
Har lige selv taget en negativ Clear blue test 
Men har været gravid samtidig med min fars kone, kan ikke li hende og er slet ikke tæt knyttet til hende, men det var da sjovt nok. Vi havde vist nok 4 uger imellem os. Desværre kunne hun godt li at sammenligne hele tiden og sige hvor lille min mave er osv, bare fordi hun var en skude
Hun bagtalte mig os til familie komsammen og sage at der da ikke kunne være et barn inde i mig med den lille mave, skal siges jeg var ret stor og tog 15 kg på, men ja, noget grimt skulle hun da sige. Men ja hun var ond og strid, og efter de 2 kom til verden har hun lige siden sammenlgnet dem, på dårlige måder, hun kan ikke tage at min datter som er 3 mdr yngre end hendes dreng er laaangt mere forud end hendes dreng og hele tiden har været det.. Så det bliver hun ved med at køre i.
Udover det var jeg i samme graviditet gravid samtidig med en veninde , 1 uge imellem os, hun sammenlignede os hele tiden , på den dårlige måde, og os efter barnet/vores børn kom til verden, ja ved ikke hvad der sker for folk! : )
Men håber din oplevelse bliver meget bedre, det er jo os din søster, måske det er anderledes : ) Men kunne godt forstille mig der kom en liiiille smule jalousi når bebserne ER kommet til verden, skulle være utroligt hvis ikke bare en af jeg ville have det sådan . Det er min opevelse i hvert fald : )
Anmeld