Heej..
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, men min søster har også lige fundet ud af at hun er gravid 
Jeg vil lige høre om der er andre der har prøvet at gå gravide med jeres søster eller andre familiemedlemmer i har tæt bånd til? Og hvad jeres erfaringer er med det?
Jeg tænker måske om den ene får mere opmærksomhed end den anden og sådan nogen ting ? 
Min søster (6 år yngre end mig) blev gravid 3 mdr. før mig, begge vores graviditeter var uplanlagte, jeg syntes det var rigtig dejligt, da jeg ikke kendte mange der havde børn på det tidspunkt, vi snakkede sammen hver dag og brokkede os over smerter, snakkede om alle de underlige ting ens krop pludselig gjorde osv, men også om de dejlige spark i maven, bekymringer, men vi havde også ugentlig en diskussion (vi er jo søskene og hormonerne fløj), men jeg ville ikke have undværet for noget i verden at have været gravid samtidigt med min søster.
Mht. vores forældre var det lidt specielle i det, at jeg var enlig og boede i kbh, min søster var sammen med faren og boede i Esbjerg, hvor vores forældre boede, så når jeg kom hjem fik jeg ekstra opmærksomhed, hvilket min søster havde lidt svært ved, da børnene blev født var mine forældre lige glade for begge, men de har nok knyttet sig mere til min datter, da jeg nærmest boede ved dem de første par mdr. og derefter tog jeg ofte på flere dages besøg, hvilket fik min søster til at syntes at de bedre syntes om min datter - frem for hendes søn, og at de nærmest valgte hende frem for ham - når de begge var der, der har ført til konflikter mellem mig og min søster, mellem min mor/far og min søster, men vi har altid løst dem, og altid blevet gode venner igen, jeg ville ikke have følt det omvendt (hvis situationen er omvendt) men vi to er meget forskellige og hun er mere sensitiv omkring det end jeg er.
Til gengæld var vi meget uenige og skændes ofte om opdragelsen i starten, mest fordi vi ikke ville gå ind og overtage hinandens roller når ungerne slog eller ligende, men vi satte os ned og snakkede om hvordan vi skulle gribe det an, og i dag ved vi hvor vores grænser går..
Men alt i alt, så tror jeg hverken min søster eller mig ville have undværet at have været gravide sammen eller at have fået børn så tæt på hinanden og vi er virkelige forskellige.. 
Vores børn er så glade for hinanden og opfører sig som søskende.. ;O)