natteroderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Jules

Puuuuuh sikke en drøm... Hehe....!

Vi skiftede også vores 140 ud med en 180 da vi os gik ud fra vi skulle være 4 i sengen til tider... Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Milka

Jules skriver:

Puuuuuh sikke en drøm... Hehe....!

Vi skiftede også vores 140 ud med en 180 da vi os gik ud fra vi skulle være 4 i sengen til tider... Hihi

har lige siddet og kigget lidt rundt på nettet, gud hvor er det dyrt med en ny seng egentlig 

Anmeld

11. marts 2011

Jules

Milka skriver:

har lige siddet og kigget lidt rundt på nettet, gud hvor er det dyrt med en ny seng egentlig 

Ja det er ikke billigt :S Kristian havde heldigvis en meget dyr sengeramme som vi fik en del for.... 

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

Uge 55... Puha en mave man må have

I ikea med dig de har nogle gode 180ér senge i e stor madrass til en go pris... Det kan i da ikk undvære med det natte hygge.

Anmeld

11. marts 2011

Klitgaard

Sikke en nat .har ikke lige nogle gode råd men tror da det ville være rart for jer med en større seng Min søn på snart 4 vågner stadig en gang om natten og nogle gange flere han skal lige se mig og have en tår vand så putter han sig pænt igen

Uge 55 det var ikke så lidt

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Åh det var tidligt!!! Det er bare mega hårdt med de dage hvor ens barn (og du er så heldig du har to!!!) står så tidligt op. Man hænger bare ikke rigtig sammen resten af dagen!

Anmeld

11. marts 2011

oo

stakkels stakkels dig! altså med den tidlige morgen og natteroderiet...ja og for den sgas skyld også drømmen - godt luca vækkede dig, for jeg tror måske godt man kan dø af et hjerteanfald i søvne....hvis man drømmer man venter sit 2. hold tvillinger...og er i uge 55 (jeg kan godt huske en tid i den allersidste del af graviditeten, hvor jeg seriøst regnede med, at jeg ville nå uge 55 - og uge 155 for den sags skyld )

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

håber også de tager revanche i vuggestuen 

din seng på 180, er det en madras eller to?

Det er to.... Men de er beregnet til at sætte sammen.

Det er vel ikke så ofte, man kan få en stor madras i det mål, er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.