natteroderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Milka

jeg drømte at jeg pludselig opdagede at jeg var gravid med tvillinger, en pige og en dreng, og at jeg var i uge 55 (jep, 55). jeg anede ikke hvordan det var sket eller hvem faderen var. på nørrebrogade stødte jeg ind i KaMa herfra og vi stod længe og snakkede om hvordan jeg skulle klare alle de tvillinger alene. hun var lige igang med at udfolde en god plan da luca vækker mig fra drømmen fordi hun græder inde på værelset.

jeg går ind til hende med lilja i hælene. tager barnet op (hun sover stadig i lukket seng) og vi går alle tre ind i min seng for at sove videre - NOT! tøserne er for vågne, der er ikke plads til os alle og desuden skal skal der løbes og leges, jeg bliver skideirriteret men bliver jo nødt til at stå op. klokken er 4.30 

jeg bliver simpelthen nødt til at anskaffe mig en større seng hvor vi alle kan være - til de nætter hvor de begge ender inde hos mig. ellers bliver det til mega natteroderi og det gider jeg ikke!! pigerne var trætte og sure da de blev afleveret i vuggestuen (forståeligt nok), og det går ikke!

hilsen milka, som nu søger seng på 180x200 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg drømte at jeg pludselig opdagede at jeg var gravid med tvillinger, en pige og en dreng, og at jeg var i uge 55 (jep, 55). jeg anede ikke hvordan det var sket eller hvem faderen var. på nørrebrogade stødte jeg ind i KaMa herfra og vi stod længe og snakkede om hvordan jeg skulle klare alle de tvillinger alene. hun var lige igang med at udfolde en god plan da luca vækker mig fra drømmen fordi hun græder inde på værelset.

jeg går ind til hende med lilja i hælene. tager barnet op (hun sover stadig i lukket seng) og vi går alle tre ind i min seng for at sove videre - NOT! tøserne er for vågne, der er ikke plads til os alle og desuden skal skal der løbes og leges, jeg bliver skideirriteret men bliver jo nødt til at stå op. klokken er 4.30 

jeg bliver simpelthen nødt til at anskaffe mig en større seng hvor vi alle kan være - til de nætter hvor de begge ender inde hos mig. ellers bliver det til mega natteroderi og det gider jeg ikke!! pigerne var trætte og sure da de blev afleveret i vuggestuen (forståeligt nok), og det går ikke!

Uge 55 alligevel, og så med twins....

Ja jeg kan da udmærket godt forstå du ønsker en større seng, det er den str. jeg har... hvor jeg har problemer med bare at putte med Malucca i....

-Håber på de får 2 udsovet piger hjem fra VG. så de ikke er total umulius til aften.

Sender styrke i din retning

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

GAAAAAAAAAAAAAAAB!!!

Nikoline er rykket ind til os igen, i sin juniorseng....men hun vækker mig gerne et par gange hver nat alligevel...

dog står hun ikke op, men sover videre, som regel... og jeg synes det lyder som en GOD plan med en stor seng! så kan du også føle dig lidt kongelig de nætter hvor pigerne ikke nødlander i din seng...

uge 55.... jamen der var også to styks jo... så må det tage dobbelt så lang tid ikke?

Anmeld

11. marts 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Uge 55 alligevel, og så med twins....

Ja jeg kan da udmærket godt forstå du ønsker en større seng, det er den str. jeg har... hvor jeg har problemer med bare at putte med Malucca i....

-Håber på de får 2 udsovet piger hjem fra VG. så de ikke er total umulius til aften.

Sender styrke i din retning

håber også de tager revanche i vuggestuen 

din seng på 180, er det en madras eller to?

Anmeld

11. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

GAAAAAAAAAAAAAAAB!!!

Nikoline er rykket ind til os igen, i sin juniorseng....men hun vækker mig gerne et par gange hver nat alligevel...

dog står hun ikke op, men sover videre, som regel... og jeg synes det lyder som en GOD plan med en stor seng! så kan du også føle dig lidt kongelig de nætter hvor pigerne ikke nødlander i din seng...

uge 55.... jamen der var også to styks jo... så må det tage dobbelt så lang tid ikke?

ja, uge 55, og man kunne overhovedet ikke se det på mig 

hvordan kan det være nikoline er rykket ind til jer?

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

ja, uge 55, og man kunne overhovedet ikke se det på mig 

hvordan kan det være nikoline er rykket ind til jer?

simpelthen fordi jeg skulle derinde et par gange hver nat og det gider min ryg ikke...

så vi forsøger at se om hun evt har et større tryghedsbehov lige nu...

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Gaaaab en nat...

Jeg drømte i nat at jeg ventede 8-linger

Men at jeg skulle have en fosterreduktion for vi kunne altså ikke passe så mange børn

Anmeld

11. marts 2011

Milka

TbCp skriver:

Gaaaab en nat...

Jeg drømte i nat at jeg ventede 8-linger

Men at jeg skulle have en fosterreduktion for vi kunne altså ikke passe så mange børn

det er jo en decideret panikdrøm 

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Milka skriver:

det er jo en decideret panikdrøm 

Fuldstændig!

Anmeld

11. marts 2011

Milka

TbCp skriver:

Fuldstændig!

sådan havde jeg det også i min, jeg kunne slet ikke kapere at have tvillinger x 2, frygtelig drøm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.