HJÆLP...hvad sover jeres børn i for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Baby2010/2013

Hej alle I dejlige damer

Jeg syntes ærligt talt jeg har svært ved at finde ud af hvad min søn (er 2,5 måned gammel) har det bedst i når han skal sove, både i barnevognen om dagen og i vuggen om aftenen.

Så derfor vil jeg gerne have lidt inspiration til hvad jeres sover i og hvor meget de har på, altså af dyner tæpper o.lign.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

h_bernie

Vi har en Slee Bee fra Bilka som Alberte sover i (4 måneder gammel). I den har hun en fleecedragt på og hun er hverken for kold eller for varm. Meget tilpas. Men har man et varmt barn, så er en hel fleecedragt nok for varm. Her er det passende

Anmeld

11. marts 2011

FamilenStorm

BabyDec2010 skriver:

Hej alle I dejlige damer

Jeg syntes ærligt talt jeg har svært ved at finde ud af hvad min søn (er 2,5 måned gammel) har det bedst i når han skal sove, både i barnevognen om dagen og i vuggen om aftenen.

Så derfor vil jeg gerne have lidt inspiration til hvad jeres sover i og hvor meget de har på, altså af dyner tæpper o.lign.

På forhånd tak

Halløjsa..

Min lille prinsesse på 5 mdr sover ude i sin indpode fra basson, og der har hun bar sit tøj på, hue og vanter, nogle gange en ekstra lille trøje og hun er perfekt når hun kommer ind igen
...

Om natten sover hun med body og en natdragt og så med dyne.. Nogle gange et tæppe efter hun er kommet i tremmesengen, men det er mest fordi der nogle gange bliver så koldt..

Knus

Anmeld

11. marts 2011

FamilenStorm

BabyDec2010 skriver:

Hej alle I dejlige damer

På forhånd tak

Halløjsa..

Vores lillle prinsesse på 5 mdr sover i sin barnevogn, i en uldpose fra basson, og der har hun kun vanter og hue på, nogle gange en ekstra trøje..

Om natten sover hun i en body og natdragt med sin dyne...

Knus

Anmeld

11. marts 2011

Baby2010/2013

h_bernie skriver:

Vi har en Slee Bee fra Bilka som Alberte sover i (4 måneder gammel). I den har hun en fleecedragt på og hun er hverken for kold eller for varm. Meget tilpas. Men har man et varmt barn, så er en hel fleecedragt nok for varm. Her er det passende

Det får Emil det nemlig for varmt i, så jeg må have et varmt barn hehe

Han sov i hans voksi igår bare med en body og en tynd bluse over, tyns hue og så bare ben og fødder, det havde han det rigtig dejligt i, men det varer jo nok ikke længe før en voksi er for varm og ligge i.

Om natten i vuggen ligger han bare i en langærmet body og varmeregulerende dyne over, har bare ben og fødder, men syntes dog stadig han har lidt kolde fingre næste morgen, men resten af kroppen er dejlig lun...nøj det er altså en jungle, er bare bange for at han kommer til at fryse!

Anmeld

11. marts 2011

FamilenStorm

BabyDec2010 skriver:

Han sov i hans voksi igår bare med en body og en tynd bluse over, tyns hue og så bare ben og fødder, det havde han det rigtig dejligt i, men det varer jo nok ikke længe før en voksi er for varm og ligge i.

Om natten i vuggen ligger han bare i en langærmet body og varmeregulerende dyne over, har bare ben og fødder, men syntes dog stadig han har lidt kolde fingre næste morgen, men resten af kroppen er dejlig lun...nøj det er altså en jungle, er bare bange for at han kommer til at fryse!

Vi har også kolde finger og hænder her nogle gange.. Men så længe de ikke er kolde i nakken fryser de ikke..

Har ladet mig bilde ind at man ikke kan mærke på deres hænder om de har det varmt eller koldt, da blodomløbet ikke er så godt endnu der..

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

vores børn kan desværre ikke sove ude. men herinde sover den lille i en body og en natdragt svøbt i sin dyne..

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

BabyDec2010 skriver:

Hej alle I dejlige damer

På forhånd tak

Madeleine sover med hue, vanter, futter og en fleece jakke på i hendes slee bee.

Nogle gange har det været lidt for varmt men aldrig for koldt.

Anmeld

11. marts 2011

Diana...

BabyDec2010 skriver:

De fleste børn har kolde finger i den alder og det må de godt. så længe de lune i nakken så det perfekt. 

Anmeld

11. marts 2011

Baby2010/2013

Heidibh skriver:

Vi har også kolde finger og hænder her nogle gange.. Men så længe de ikke er kolde i nakken fryser de ikke..

Har ladet mig bilde ind at man ikke kan mærke på deres hænder om de har det varmt eller koldt, da blodomløbet ikke er så godt endnu der..

Ja det er også rigtigt, det har jeg også ladt mig fortælle, altså det medhænderne 

Men kan godt se det er meget forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.