DK skriver:
Hej
Hvor synd for den lille Johannes og for dig!! Jeg har hørt rigtig meget godt om kiropraktor behandlinger til de små. Jeg har en veninde hvis datter også havde kolik og græd og græd. En dag fik hun så besøg af en anden SP end hun plejede og hun kunne mærke noget skævt ved hoften på datteren. De tog til kiropraktor og allerede efter 2. besøg stoppede datteren med at græde og har været en glad og sød baby lige siden!! Jeg er sikker på at ALLE har den slags historier, men det er da klart værd at prøve noget kiropraktik/zoneterapi halløj hvis nu det muligvis kan hjælpe!
Dejligt du fik fat i amme-bh'er og til rimelig pris endda! Når kolikken er gået over må du komme herop igen så tager vi på shopping sammen, så kan den ene prøve mens den anden står vagt ved ungerne!
Når Richard græder helt utrøsteligt så synger jeg altid Lunas "trøste"sang, Op til dig, fra Bamse og Kylling. Den er nem at huske og melodien er meget beroligende, og jeg glemmer ikke at det er synd for ham og undgår derfor at synes han er drøn-træls, for HVORFOR sover han dog ikke bare! Istedet når jeg synger denne sang (igen og igen og igen) så husker jeg på at han jo bare er ked og lille og skal have en bamsekrammer og trøst i læssevis! Sangen starter ca 0:48

http://www.youtube.com/watch?v=IkARrejm7C8
Har overvejet kiropraktor, men han har ikke taget voldsomme skrigeture de sidste dage, så satsr på at hvis det nogensinde har været kolik, at det så er ovre. Det kan jo også være overtræthed, overstimulering eller helt alm. ondt i maven som min sp sagde i gå. Vi tar den med ro, laver gymnastik og synger en masse
Den er sød din trøstesang! Du har ret i, at det er vigtigt at huske at de ikke græder for at være træls, elelrs blir det da bare en rigtig dum situation!
Jeg tror han er i bedring - han griner og smiler i de fleste af sine vågne timer i hvert fald
Jeg var på shopping med Martin i går og det gik en hel del nemmere! OG så fik jeg de åndsvage krøller! SUK! Sidder her med kruset og slidt hår med en rigtig krølle hist og her
Ingen store fyldige krøller som hun sagde. Men hva, så er det prøvet, de 1000kr. spildt og så sætter jeg bare håret i en knold som jeg plejer
Anmeld