KOLIK! 
Johannes har haft voldsomme skrigture på det sidste, men ellers virket godt tilpas og som han plejer. Efter 4 timers næsten uafbrudt skrål i dag ringede jeg til vagtlægen(i øvrigt utrolig sød) og han sagde kolik! SUK!
Den lille stakkel ser ud til at have det frygteligt mens han skriger og der er bare ingenting der vil trøste! (forslag modtages ed kyshånd) Mit hjerte har svært ved at klare det. Men som min mor sagde, så handler det om at tage det roligt, være roligt og tale roligt! Så jeg forholder mig helt og aldeles i ro. Har accepteret at mit hjem ligner noget der er løgn og jeg ser på ingen måde overskudsagtig ud! Jeg skal have pigerne på besøg i weekenden. 6 stk og her gik jeg og troede jeg skulle være toptunet overskudsmor
Johannes sover på sofaen og desværre gik Martin også kold der. Men hva, stilhed er faktisk selvforkælelse der vil noget - har jeg fundet ud af!
Ang. shoppetur kan jeg bare sige: Det kræver sit med baby! Han sov en god lang lur efter vi gik fra slapperas, men det er godt nok svært at komme rundt. Samtidig må jeg vist acceptere, at det er nemmere at begynde at løbe, end at skrue mig ned i alm. størrelse bukser
Men ammebher fik jeg!! I change får man 20% hvis man melder sig ind, så jeg fik 2 flotte med blonder til 560. Det er er sjat penge, men jeg er rigtig glad for dem, de sidder godt og jeg føler at jeg har noget pænt på
(Pst! De har forresten stadig dk´s med blonder i den nye h&m og sofias med striber samme sted - de sad bare elendigt på mig) ( Og der ER elevator i den nye h&m, den er bare svær at være i med barnevogn og 10kg. for meget)
Jeg er træt
Anmeld