Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Jeg har selv madagascar cartz og rat..Men ka også se du har fået det solgt nu..Men forstår godt du helst vil sælge spillene sammen med konsollen, men hva ska du ha for balance boarded alene?Ka nok godt hente i slagelse hvis det er.
Jeg har selv madagascar cartz og rat..Men ka også se du har fået det solgt nu..Men forstår godt du helst vil sælge spillene sammen med konsollen, men hva ska du ha for balance boarded alene?Ka nok godt hente i slagelse hvis det er.
Der er bud længere oppe på 400kr men ved ikk om Mimic stadig er intresseret.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: 550 for konsol og board byder jeg
550 for konsol og board byder jeg
Mener du samlet eller hver for sig?
Som jeg skrev oven over så er der et bud på 400kr for boardet alene.
Sesse89 skriver: Mener du samlet eller hver for sig? Som jeg skrev oven over så er der et bud på 400kr for boardet alene.
mth1987 skriver: Så kan det ikk betale sig. Har en jeg kan købe konsollen fra for 600 inkl spil
Så kan det ikk betale sig. Har en jeg kan købe konsollen fra for 600 inkl spil
Det er jo dit valg.
Jeg holder mig bare til de bud jeg har og syns at et bud på 550kr for konsol og board er alt for lavt.
Sesse89 skriver: Det er jo dit valg. Jeg holder mig bare til de bud jeg har og syns at et bud på 550kr for konsol og board er alt for lavt.
900kr
Også porto alt efter om det skal sendes eller ej.
Sesse89 skriver: Der er bud længere oppe på 400kr men ved ikk om Mimic stadig er intresseret.
Så tror jeg hellere jeg vil købe fra ny på tilbud end give 400..Så har man også stadig garantien Ellers tak.. held og lykke m salg
jeg køber det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128