Kattekyllingen, 25+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Chalala85

Hvor er du bare smuk gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Bavianis

Årh, min lille Kitty-mutti! Du ser altså bare så skøn og dejlig ud med den mave - du er født til at være gravid!

Hvornår går du egentligt fra?

Anmeld

11. marts 2011

Rosa

Hooold nu ferie, hvor er du flot, altså  ÅÅÅH så krammelig og samtidig så smækker!!! Bjørnen må være ellevild 

Anmeld

11. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Årh, min lille Kitty-mutti! Du ser altså bare så skøn og dejlig ud med den mave - du er født til at være gravid!

Hvornår går du egentligt fra?

Jeg går på barsel efter fødslen Jeg skal aflevere BA 6. juni mener jeg, og så er der eksamen mellem 27. og 30. juni. Termin er 22., så ja.. Det bliver deromkring

Anmeld

11. marts 2011

Sofia

Hvor ser du godt ud Kitty

Anmeld

11. marts 2011

Faith

Hvor er du flot gravid! Den mave sidder da bare smukt på dig.

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Flot flot flot!!!

Jeg synes det ser så skide skægt ud med de træk-maven-ind billeder Men det er også sjovt fordi man nærmest kan se hvordan den bette ligger!

Anmeld

15. marts 2011

businesstigger

Er jo håbløst bagud men sikke en fin mave!

Tænk at det allerede er 26. uge. Inden du får set dig om har du skrevet BA og fået kattekyllingen ud i dine arme

Anmeld

15. marts 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Er jo håbløst bagud men sikke en fin mave!

Tænk at det allerede er 26. uge. Inden du får set dig om har du skrevet BA og fået kattekyllingen ud i dine arme

Det er 5 mdr. siden idag, at jeg tog en test med 2 streger på! Det er jo gået vanvittig hurtigt, nu jeg ser tilbage. Og alligevel virker der til at være evigheder til fødslen. 26+0 er jeg idag.. Det er helt skørt

Anmeld

15. marts 2011

businesstigger

kitty skriver:

Det er 5 mdr. siden idag, at jeg tog en test med 2 streger på! Det er jo gået vanvittig hurtigt, nu jeg ser tilbage. Og alligevel virker der til at være evigheder til fødslen. 26+0 er jeg idag.. Det er helt skørt

Kender godt følelsen af at det er gået hurtigt og der alligevel synes at være evigheder til den store dag. Men der er kun 98 dage til terminen. Det må da unægteligt begynde at blive mere håndgribeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.