Kattekyllingen, 25+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

AnneBJ

Så fin du er! Og maven kan stadig trækkes ind Jeg kan godt huske hvor hurtigt tiden fløj af sted, det synes jeg faktisk stadig at den gør - lad os se hvor længe det varer!

Dejligt at du snart er fri for at stå tidligt op - det var/ER heller ikke at spøge med herhjemme... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Lotus86

kitty skriver:

Og den er større end din

Vi gør det nu godt, vi to! Juni bliver en GOD måned!

Men den har også haft tre dage mere at vokse i

Og ja - juni bliver en faaantastisk måned, kan slet ikke vente, jeg glæder mig så ubeskriveligt meget

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Men den har også haft tre dage mere at vokse i

Og ja - juni bliver en faaantastisk måned, kan slet ikke vente, jeg glæder mig så ubeskriveligt meget

Jeg er SÅ spændt på at se, om det er en dreng eller pige. Det kan jeg få mange timer til at gå med at tænke over! Måske derfor koncentrationen er så dårlig her i eksamensperioden

Kom forår, kom sol, kom JUNI!

Anmeld

10. marts 2011

Lotus86

kitty skriver:

Jeg er SÅ spændt på at se, om det er en dreng eller pige. Det kan jeg få mange timer til at gå med at tænke over! Måske derfor koncentrationen er så dårlig her i eksamensperioden

Kom forår, kom sol, kom JUNI!

Ja det kan jeg altså godt forstå, det må også bare være helt ubeskriveligt hårdt at skulle holde sin nysgerrighed nede så længe

Har du nogen fornemmelse?

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Ja det kan jeg altså godt forstå, det må også bare være helt ubeskriveligt hårdt at skulle holde sin nysgerrighed nede så længe

Har du nogen fornemmelse?

Det skifter fra uge til uge Lige nu tror jeg det er en pige. For 4 uger siden var jeg sikker på det er en dreng! Jeg ANER det ikke, men jeg har drømt om piger hele tiden.. Og det siger de jo som oftest viser sig at være rigtigt.

Et sundt barn, så bliver mor og far glade!

Anmeld

10. marts 2011

blomst84

Som altid SMUK gravid!!!!! Jeg tror der gemmer sig en lille pige i din mave

Anmeld

10. marts 2011

Lotus86

kitty skriver:

Det skifter fra uge til uge Lige nu tror jeg det er en pige. For 4 uger siden var jeg sikker på det er en dreng! Jeg ANER det ikke, men jeg har drømt om piger hele tiden.. Og det siger de jo som oftest viser sig at være rigtigt.

Et sundt barn, så bliver mor og far glade!

Ja lige præcis..

Hvor meget har i forberedt jer nu i ikke kender kønnet? Er det bare neutrale farver, eller venter i med flere af tingene til den lille er kommet?

Hvis vi får flere børn, så håber jeg at jeg kan holde min nysgerrighed nede, og så ikke få kønnet af vide, men det kan jeg formentlig ikke

Tror i øvrigt også det er en pige

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Ja lige præcis..

Hvor meget har i forberedt jer nu i ikke kender kønnet? Er det bare neutrale farver, eller venter i med flere af tingene til den lille er kommet?

Hvis vi får flere børn, så håber jeg at jeg kan holde min nysgerrighed nede, og så ikke få kønnet af vide, men det kan jeg formentlig ikke

Tror i øvrigt også det er en pige

Har masser af farvet tøj. Jeg har bare holdt mig fra pink/lyserød og lyseblå/babyblå. Jeg er ikke farveforskrækket, men det sætter alligevel sine begrænsninger. Det er faktisk værst for svigermor, der ikke ved hvilken farve hun skal strikke i

Jeg synes det er en sød hemmelighed, at vi ikke ved det. Men nogle dage er jeg næææsten klar til at bestille en scanning. Men vi gør det ikke. Det lovede vi hinanden allerede for 3 år siden, da jeg tog den sidste p-pille!

Anmeld

10. marts 2011

Pige2009

Stadig lige fin

Anmeld

10. marts 2011

Lotus86

kitty skriver:

Har masser af farvet tøj. Jeg har bare holdt mig fra pink/lyserød og lyseblå/babyblå. Jeg er ikke farveforskrækket, men det sætter alligevel sine begrænsninger. Det er faktisk værst for svigermor, der ikke ved hvilken farve hun skal strikke i

Jeg synes det er en sød hemmelighed, at vi ikke ved det. Men nogle dage er jeg næææsten klar til at bestille en scanning. Men vi gør det ikke. Det lovede vi hinanden allerede for 3 år siden, da jeg tog den sidste p-pille!

Jeg synes det er fedt i kan holde det, det må jo være SÅ vildt at finde ud af til fødslen

Har i snakket nogen navne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.