jaa... barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

cami87

hehe har allerede fundet min barnevogn... ved godt det er ret tidligt at tænke på det.. men har hele tiden været sikker på jeg ville have en læderbarnevogn.. og så fandt jeg en der næsten ikke havde været brugt  så nu henter jeg den her til d. 1. og kommer hjem og står ved min mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

den ser da også fin ud.

vi har også barnevogn allerede men vi ahr også en i forvejen der stadig bruger den jo så den går bare videre til den næste da den passer fint til begge køn. og når den lille skal i barnevogn er min den store ved at være så stor hun ikke behøver mere.

Anmeld

11. marts 2011

mamiolvi

Camilla og frederik skriver:

hehe har allerede fundet min barnevogn... ved godt det er ret tidligt at tænke på det.. men har hele tiden været sikker på jeg ville have en læderbarnevogn.. og så fandt jeg en der næsten ikke havde været brugt  så nu henter jeg den her til d. 1. og kommer hjem og står ved min mor

hvad måtte i give for sådan en brugt????

Anmeld

11. marts 2011

cami87

5000  den er fra 2010...

Anmeld

12. marts 2011

Aagaard

Puh barnevogne er dyre!

Hæv su'en! 5000 er jo en hel SU :-S

Vi må vidst se om vi kan klemme sparegrisen lidt og måske finde en lidt mere brugt model :-)

Anmeld

13. marts 2011

cami87

hehe pengene fra skAttefar går til vogen

Anmeld

19. marts 2011

Stjernholm87

Aagaard skriver:

Puh barnevogne er dyre!

Hæv su'en! 5000 er jo en hel SU :-S

Vi må vidst se om vi kan klemme sparegrisen lidt og måske finde en lidt mere brugt model :-)

Er enig :-) Men der findes MANGE finde brugte barnevogne inde på DBA.. de har været brugt til et barn og er så velholdte... VI har fundet flere i det mærke vi gerne vil have og der kan vi spare mere end det dobbelte, på en brugt... Så det er det vi gør, så kan 'den' få en ny seng i stedet :-)

Anmeld

19. marts 2011

cami87

ja det kan ikke betale sig at købe en ny... så vil jeg også hellere bruge pengene på noget andet.. der er jo masser der skal købes ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.