Morfin, facet led syndrom og medicin. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Carina1977

SpunkenJo skriver:

An kan blive afhængig af bare een gang. Nøjagtig ligesom med injeceret heroin. Men forskellige kroppe reagerer forskelligt. Min veninde som er sygeplejerske har fået morfin een gang, og hun vil ALDRIG i nærheden af at få det igen, idet hun er bange for hun blir afhængig af det sus hun fik dengang.

Jeg blir bare dårlig, og føler ikke sus/glæde/fed-oplevelse ved morfin. Men vil stadig ikke have det.

Min mor har problemer med diskos og har haft morfin til når det er værst, men hun forsøger ikke at tage det. Men sjældne gange er hun nødt til det. (hun er selv til tider bange for hun ikke kan klare sig uden morfin i huset)

Morfin er ikke at spøge med. Man skal kun benytte sig af det, hvis intet andet er muligt (hvis man spørger mig)

Knus Jo

Ok nu oplever jeg heldigvis ikke det der sus. jeg får kun en smule svimmelhed, og bliver lidt træt. Jeg bliver godt nok ikke afhængig af den fornemmelse

men helt klart man skal være påpasselig med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Betteisen

Kindfed skriver:

Det er på ingen måder det samme og de virker på to helt forskellige måder. Kodein virker også lidt svagere end Tradolan, som rigtig nok kan være lidt hårdt for kroppen, når man ikke er vant til det.

Måske er det bivirkningerne, du mener, er de samme? Det er de for så vidt også næsten på papiret, men Kodein, i moderat omfang selvfølgelig, er mere acceptabelt for de flestes 'systemer' og giver sjældent voldsomme bivirkninger. Så prøv dem.

Anmeld

11. marts 2011

Kindfed

Ja, sygeplejersken fornægter sig ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.