Ny mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

linemus

Jeg svarer dig lige herinde på din fotokommentar. Bogen hedder "Jorden set fra himlen". En vildt lækker bog med fantastik flotte billeder. Den er i hvert fald røget på min ønskeseddel ;)

Du kan se den her: http://www.saxo.com/dk/item/yann-arthus-bertrand-j orden-set-fra-himlen-indbundet.aspx?searchkeyword= jorden&searchurl=%2fsearch%2fsearch.aspx%3fkeyword %3djorden%26pagemodule%3dfront

Knus Line - glæder mig til at se dig i februar ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

ka li ja

hahahha det billede der line, er det fra da du var spejder!!!??:))

Anmeld

10. oktober 2008

linemus

Ja sgu :P

Anmeld

10. oktober 2008

ka li ja

linemus skriver:

Ja sgu :P

hahahahahaha så flippet spejder har jeg aldrig været!!! men jeg var jo også kun 12!!! lol

Anmeld

10. oktober 2008

linemus

puha, det er faktisk 14 år siden 8( Jeg havde langt hår men var barberet i nakken (ikke spejderrelateret, men fordi jeg arbejdede i fårupsommerland...), og så var der en dag nogle tøser, der lavede fletninger på mig :D Hvad du så ik kan se, er min batikfarvede t-shirt ;)

Anmeld

10. oktober 2008

ka li ja

linemus skriver:

puha, det er faktisk 14 år siden 8( Jeg havde langt hår men var barberet i nakken (ikke spejderrelateret, men fordi jeg arbejdede i fårupsommerland...), og så var der en dag nogle tøser, der lavede fletninger på mig :D Hvad du så ik kan se, er min batikfarvede t-shirt ;)

sådan som du ser ud der, sådan er morten som person!! født i et helt forkert årti!!:)) og hvis han fik lov, så så han sådan der ud hvar dag!!!

Anmeld

10. oktober 2008

Ny mor

Thanks, Line, den ser interessant ud :) Har i allerede planlagt ny fest til feb :)) ?
Birgitte (som vist skal have lidt sladder og update af Susan og Helle30 IRL i morgen ...):P

Anmeld

10. oktober 2008

linemus

Ny mor skriver:

Thanks, Line, den ser interessant ud :) Har i allerede planlagt ny fest til feb :)) ?
Birgitte (som vist skal have lidt sladder og update af Susan og Helle30 IRL i morgen ...):P

Ja ja :)) Det bliver i februar hos Kalaha ;)

Anmeld

10. oktober 2008

Ny mor

linemus skriver:

Ny mor skriver:

Yes :))!!!

Anmeld

10. oktober 2008

ka li ja

Ny mor skriver:

linemus skriver:

Ny mor skriver:

Yes :))!!!

yes!!!!!:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.