linselouise skriver:
Nej da! Selvfølgelig har hun ikke taget skade, det er ikke farligt at fryse mme, men det mister bare mange af de vitaminer der er i når du optør det igen, hvilket gør hun nok ikke har fået gavn af den mme du har puttet i grøden. Men det er jo heller ikke i forbindelse med grødmåltiderne at hun får den største mængde mme så det gør ikke noget.
Jeg brugte faktisk aldrig mme i grøden til Lauritz, men har altid brugt vand eller mælk. Han fik nok mme på flaske og så babs.
Jeg lavede altid hans mos ret tyk og så frøs jeg det ned, og når puttede det dirakte i micro. Da det havde været i microovnen tilsatte jeg kold mælk så blev det også tempereret hurtigere. Men hvis du bruger mme så ville jeg varme mme op og grød op for sig, og så tilsætte mme varmt i den varme grød, hvis du forstår?
okay..... på den måde! Nej, så har hun jo nok slet ikke fået så meget "MME" som jeg troede... eller i hvert fald ikke fået noget ud af det...!
Nårh men jeg har lavet ny mos idag.... hehe
Ja.. det ville jo også være 1000 gange nemmere for mig, vis jeg ikke behøvede MME'en... for Wilma skal jo have Prycylac, og det fås jo ikke på brikkerne... så det skal tempereres og blandes osv HVER gang... hmm!
Altså... jeg ammer hende kl. 7 og kl. 9 (ved jo ikke hvor meget hun får, men vil gætte på en hel del, for hun kan sagtens sove 3 timer efter en amning..!
Så får hun grød/mos 2-3 gange om dagen, hvor jeg stadig lige efter-ammer, for hun er ikke så glad for at drikke vand endnu, selvom vi ØVER... heheh!
Derudover ammer jeg sådan lidt småt ca. 2 gange om dagen, og så får hun 150-200 ml i en flaske om aftenen! Mon det er nok, eller er det VIGTIGT, at hun får MME i mos og grød!!?