Kan endelig melde mig ind her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

>>Carina<<

Astasmor skriver:

ja okay.
det heller ikke nemt sådan noget.
håber da du snart får det godt igen og ikke skal døje med det længe.

Taaak ilm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

mamiolvi

Carina1984 skriver:

Tak :-)Puha lyder heller ikk rart. Det lyder sim sådan jeg har det. Er det lægen eller dig selv der har sygemeldt dig og hvad har dit arbejde/skole sagt til det?

Det er lægen, jeg fortalte hvordan jeg har det, jeg har tre børn i forvejen jeg også skal have lidt overskud til...
Så lægen sygemeldte mig....

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

mamiolvi skriver:

Det er lægen, jeg fortalte hvordan jeg har det, jeg har tre børn i forvejen jeg også skal have lidt overskud til...
Så lægen sygemeldte mig....

Hvordan tog arbejdet det? Jeg har også tre herhjemme. En der er min egen og to der er bonusbørn

Anmeld

11. marts 2011

mamiolvi

Min chef var meget forstående.. JEg satser jo på at komme tilbage om et par uger, hun var fuldt ud forstående .. Og sagde jeg skulle passe på mig selv og ikke komme tilbage før jeg var klar...
Jeg fortalte hende for et par uger siden jeg var gravid så hun var klar over det...

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

mamiolvi skriver:

Min chef var meget forstående.. JEg satser jo på at komme tilbage om et par uger, hun var fuldt ud forstående .. Og sagde jeg skulle passe på mig selv og ikke komme tilbage før jeg var klar...
Jeg fortalte hende for et par uger siden jeg var gravid så hun var klar over det...

Fed chef. Tror ik mine ville reagere sådan:-( hun var ik vild med at jeg fortalte jeg var gravid

Anmeld

11. marts 2011

mamiolvi

hmm, så er det hende der har et problem... Dårlig ledelse stil vil jeg sige...

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

mamiolvi skriver:

hmm, så er det hende der har et problem... Dårlig ledelse stil vil jeg sige...

Har været der som vikar siden oktober men fik en fast stilling et par dage inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Det ville hun helst ha været foruden sagde hun. Kun en ud af 5 har spurgt hvordan jeg har det osv. Hun er rigtig d og betænksom men hun er desværre ik chefen

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Carina1984 skriver:

Taaak ilm.

tak

Anmeld

11. marts 2011

mamiolvi

Carina1984 skriver:

Har været der som vikar siden oktober men fik en fast stilling et par dage inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Det ville hun helst ha været foruden sagde hun. Kun en ud af 5 har spurgt hvordan jeg har det osv. Hun er rigtig d og betænksom men hun er desværre ik chefen

ja ok hun tænker selvfølgelig økonmi når du lige var blevet fastansat så skal de jo betale løn til dig samt til din barsels vikaer....

Anmeld

30. marts 2011

bobbles

Jeg var til NF scannig igår.. og min termin blev også rykket lidt, så jeg er nu sat til den 13 oktober.. Så er lige i 3. måned.. Nu vil jeg godt have at det næste halve år går lidt stærkt tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.