Kan endelig melde mig ind her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

>>Carina<<

Kan med glæde sige at jeg hører til 4 kvartal med termin 29/10-2011 :-)Håber at komme til at snakke med en masse søde gravide :-)Knus Carina 6+5mor til Magnus på 16 mdr :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Carina1984 skriver:

Kan med glæde sige at jeg hører til 4 kvartal med termin 29/10-2011 :-)Håber at komme til at snakke med en masse søde gravide :-)Knus Carina 6+5mor til Magnus på 16 mdr :-)

velkommen til gruppen.

jeg er selv 10+0 og har termin den 7 oktober indtil videre nu må vi jo se hvad scanningen siger.

håber selv på at komme til at snakke med en masse søde gravide kvinder her inde. det jo rart at ha nogen man kan følge lidt.

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

Astasmor skriver:

velkommen til gruppen.

jeg er selv 10+0 og har termin den 7 oktober indtil videre nu må vi jo se hvad scanningen siger.

håber selv på at komme til at snakke med en masse søde gravide kvinder her inde. det jo rart at ha nogen man kan følge lidt.

Tusind tak :-)Ja det er nemlig meget rart at ha nogen at snakke og følges med. Hvordan er din graviditet? Jeg har så meget kvalme :-(Lige nu er jeg syg men ka slet ik se hvordan jeg ska ku tage på arbejde i næste uge med den kvalme og opkast :-(

Anmeld

11. marts 2011

mamiolvi

velkommen til.... Håber vi kan få meget ud af hinanden herinde...
Jeg er 9+2 indtil videre.. Er lige blevet sygemeldt i dag pga jeg har det så dårligt, hjertebanken, kvalme, madlede og kan bare kun ligge ellers føles det som om jeg besvimer...

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Carina1984 skriver:

Tusind tak :-)Ja det er nemlig meget rart at ha nogen at snakke og følges med. Hvordan er din graviditet? Jeg har så meget kvalme :-(Lige nu er jeg syg men ka slet ik se hvordan jeg ska ku tage på arbejde i næste uge med den kvalme og opkast :-(

årh puha da det lyder ikke rart.

jeg havde lige 2 uger hvor jeg ikke kunne komme i skole pga kvalme og ondt i maven. nu er det dog på vej væk gudskelov for det har det bedre, men har stadig kvalme. har endnu ikke haft noget opkast og det er jeg glad for.

men en gang i mellem bliver jeg nød til at være væk fra skolen fordi jeg har det rigtig skidt men mine lærer ved godt hvad det er der er i vejen. så det er altid noget.

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

Astasmor skriver:

årh puha da det lyder ikke rart.

jeg havde lige 2 uger hvor jeg ikke kunne komme i skole pga kvalme og ondt i maven. nu er det dog på vej væk gudskelov for det har det bedre, men har stadig kvalme. har endnu ikke haft noget opkast og det er jeg glad for.

men en gang i mellem bliver jeg nød til at være væk fra skolen fordi jeg har det rigtig skidt men mine lærer ved godt hvad det er der er i vejen. så det er altid noget.

Årh tror bare ik mit arbejde syns det er ok jeg blir sygemeldt :-(

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

mamiolvi skriver:

velkommen til.... Håber vi kan få meget ud af hinanden herinde...
Jeg er 9+2 indtil videre.. Er lige blevet sygemeldt i dag pga jeg har det så dårligt, hjertebanken, kvalme, madlede og kan bare kun ligge ellers føles det som om jeg besvimer...

Tak :-)Puha lyder heller ikk rart. Det lyder sim sådan jeg har det. Er det lægen eller dig selv der har sygemeldt dig og hvad har dit arbejde/skole sagt til det?

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Carina1984 skriver:

Årh tror bare ik mit arbejde syns det er ok jeg blir sygemeldt :-(

nej det nok rigtig nok. det er en forskel på skole og arbejde.
du kan jo høre din læge ad om der er noget du kan få imod kvalmen og det hvis det er.

Anmeld

11. marts 2011

>>Carina<<

Astasmor skriver:

nej det nok rigtig nok. det er en forskel på skole og arbejde.
du kan jo høre din læge ad om der er noget du kan få imod kvalmen og det hvis det er.

Med min søn fik jeg sidst i graviditeten nogle stikpiller som hjalp meget. Dem har jeg bedt om at få igen men må kun få tre om dagen max og de er så dyre :-(

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Carina1984 skriver:

Med min søn fik jeg sidst i graviditeten nogle stikpiller som hjalp meget. Dem har jeg bedt om at få igen men må kun få tre om dagen max og de er så dyre :-(

ja okay.
det heller ikke nemt sådan noget.
håber da du snart får det godt igen og ikke skal døje med det længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.