øv for en dag!!!!
den startede ellers fint.. vi vågnede kl 8 og stod op og ungerne fik morgenmad og legede.. kl lidt over 9 kom arthurs dp og hentede ham. og derefter kørte jeg op i bh med xander.
så var jeg ellers klar til at skulle ordne alt hvad der skulle nåes inden ferien var slut.. et smut i ikea, og en tur op til guldsmeden med mit ur, og mortens tlf skal til rep!!!
men nej.. for hvor fanden er mit dankort, og kørekort!!??!!!
ved hvor jeg plejer at lægge det, men pist væk er det...
jeg er ellers ligeglad med om jeg skal kører uden kort. så må de jo give mig en bøde. og dum kan man jo altid være(C) jamen det plejer jo at ligge......:$
men "morten skide hellig" syntes det var en dum ide at jeg kørte uden kortet.. så nu sidder jeg pænt her hjemme på min pind og er pissehamrende skide sur, fordi jeg ikke kan komme nogle steder!!!!!! for fanden da!!!
hvad kan de gøre ved at man ikke har sit kort med egentlig??? altså policen!
nå men det er garanteret en fyr på 4 år der også har adr her hjemme(lidt endnu i hvert fald!!) der har leget med det... ggrrrr, så det varer nok ikke længe før jeg henter ham og må be ham vise mig hvad fanden han har gjort af det!!!
øv for en skod dag!! nu kan jeg så gi mig til at ligge tøj på plads og rydde lidt mere op.. sikke noget røv..
aj hvor er jeg dog positiv at hører på hva!! nå men nogen skulle lige ha lortet.. for ellers ender det bare med at gå ud over de kære børn når de engang kommer hjem, og det er der alligevel ingen grund til:)
knus sure karina>(
Anmeld