Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Jeg behøver ikke skrive at jeg elsker det tøj du laver, jeg tror du har fanget det Den lilla tunika der var i en anden tråd.. Den er bare FANTASTISK!
Jeg behøver ikke skrive at jeg elsker det tøj du laver, jeg tror du har fanget det
Den lilla tunika der var i en anden tråd.. Den er bare FANTASTISK!
Mange tak missekat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: ... men også kun næsten
... men også kun næsten
Jæs jæs nemlig, kun næææææsten
Ej de er skide skønne... Den lilla minder mig om en Malucca har der er bare rib som bærestykke (og ingen knapper)
virkelig gode mønsterkombinationer på begge kjoler! ikke helt nemt at gøre. du er mere kreativ end du selv mener
Ihhhh hvor er de bare fine
Milka skriver: virkelig gode mønsterkombinationer på begge kjoler! ikke helt nemt at gøre. du er mere kreativ end du selv mener
Mange tak - det betyder meget, når det kommer fra en über-kreativ som dig... nogle gange ville jeg SÅ gerne se verden som du ser den...
Jules skriver: Ihhhh hvor er de bare fine
Mange tak - jeg er også vildt stolt.
Skouboe skriver: Jeg er en lille smule stolt af mine nyeste kreationer, så dem til jeg da lige flashe herinde. De er begge i babyfløjl og printet bomuld og med bieser på forstykket. De er str. 92.
Jeg er en lille smule stolt af mine nyeste kreationer, så dem til jeg da lige flashe herinde.
De er begge i babyfløjl og printet bomuld og med bieser på forstykket. De er str. 92.
Hvor er de bare super flotte
lion skriver: Hvor er de bare super flotte
Mange tak
De er for fede.
Menø minder mig om at jeg jo skulle ha gjort noget ved de kjoler
SORRY
Kristinewl skriver: De er for fede. Menø minder mig om at jeg jo skulle ha gjort noget ved de kjoler SORRY
Det skal du ikke være Du siger bare til, når du har tid og overskud
Og mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128