Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er en lille smule stolt af mine nyeste kreationer, så dem til jeg da lige flashe herinde.
De er begge i babyfløjl og printet bomuld og med bieser på forstykket. De er str. 92.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæææft de er fede!!!!
Du styrer!!!
TbCp skriver: Kæææft de er fede!!!! Du styrer!!!
Tak tak
Nu har jeg ikke mere af pandastoffet, men jeg har mere af det andet, så jeg er nok nødt til at sy en til Freja også. Disse her er til salg
De er Så fine altså.Har netop lige rost dem/dig inde i dit salgs-indlæg
JustAnotherName skriver: De er Så fine altså.Har netop lige rost dem/dig inde i dit salgs-indlæg
Det så jeg - mange tak
De er simpelthen ualmindeligt søde! Særligt den lilla -
AnneBJ skriver: De er simpelthen ualmindeligt søde! Særligt den lilla -
Ja, den er rigtig sommerlækker... sådan en ungerne løber på i græsset med bare tæer og græs på knæene...
Skouboe skriver: Ja, den er rigtig sommerlækker... sådan en ungerne løber på i græsset med bare tæer og græs på knæene...
Præcis - og evt. en blomsterkrans i håret - som muligvis har lidt krøl i også...
AnneBJ skriver: Præcis - og evt. en blomsterkrans i håret - som muligvis har lidt krøl i også...
Du er med på at vi lige har beskrevet Liva, ikke? Helt ned til de skrammer på knæene hun HELT sikkert har hele sommeren..
Skouboe skriver: Du er med på at vi lige har beskrevet Liva, ikke? Helt ned til de skrammer på knæene hun HELT sikkert har hele sommeren..
Jo faktisk - det var hende jeg så for mig da jeg nævnte krøllerne i håret...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128