Superman!!! Coming through! (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Kindfed

TykkeTrunteMor skriver:

"Hvor er du sej skat, det går rigtig godt" hvortil jeg svarer : "HOLD DIN KÆFT!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

TTM

Kindfed skriver:

Ja de stakkels mænd.. De må lægge øre til meget

Anmeld

10. marts 2011

birthee

Dejlig fortælling!!! Og stort tillykke med jeres søn!!!

Anmeld

10. marts 2011

TTM

piadas skriver:

Sikke da en dejlig FB - rigtig underholdende!

Kæmpe tillykke med jeres dejlige søn!

Tusind tak

den var også underholdende, særligt bagefter da jeg forstod hvor hurtigt alt egentlig var gået...! Og hvordan jeg bare svang fra crazy til tudemarie

Anmeld

10. marts 2011

TTM

Sofia skriver:

Tillykke med ham, hold da op hvor gik det stærkt

Ja, alt for stærkt.. troede jeg skulle "nyde" hans fødsel noget mere, og ikke bare skynde mig sådan

Anmeld

10. marts 2011

TTM

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvor lød det bare som en skøøøn fødsel.. Stort tillykke med ham!

Og hvor er det altså sjovt, min kusine fødte også d. 5 marts, og fra hendes den førdte ve kom, og til hendes søn var født gik der 2 timer og 45 minutter.. Så i har jo næsten taget lige lidt tid om det.. Mærkeligt..

Men tillykke!!!

Ej hvor spøjst.... Særligt fordi det jo er så "ens"... Havde jeg talt start-tidspunkt fra de første "veer" i bilen, ville tiden passe rimelig godt.... underligt....

Fødte hun også om natten?

Anmeld

10. marts 2011

TTM

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke og sikke en dejlig beretning

Tusind tak

Anmeld

10. marts 2011

TTM

tazz skriver:

Tillykke med ham!!!!

Underholdende læsning!Totalt flashback til mine egne presseveer som foregik nogenlunde sådan her : "VAAAAAAAAND! Giv mig så noget vand for helvede, hvor lang tid kan det tage?! ... Arhj, undskyld jeg hundser, jeg er bare så tørstig ... VAAAAAAND! Kom så igang, jeg er tørstig!! ... Undskyld jeg larmer, det er jeg virkelig ked af ... Hvad FANDEN laver du, kan du så lade være med at røre mig, og giv mig så det vand! .. undskyld, jeg ville ikke være ond...." Godt vi alle kan grine ad det idag

Griner, det kunne sagtens ha' været mig det der Man bliver bare lidt mere skør i bolden når man er ved og føde.... Hvis det da er muligt

Anmeld

10. marts 2011

TTM

Secrets skriver:

Tillykke! Bliver helt rørt af at læse din FB!

Tusind tak, altid rart andre kan følge ens fantastiske dage, selvom det er på skrift...

Anmeld

10. marts 2011

TTM

Tillykke tillykke, lyder som en drømmefødsel og fint med detaljen om at du ikke rigtig opdager noget 

Super godt skrevet! 

Ja tænkte at den med jeg ikke opdagede hvad min krop havde gang i, bare skulle med... Viser lidt hvor meget det kan gøre man er træt og udkørt efter en lang flytte dag

Og tak, tænkte jeg hellere måtte få den skrevet mens jeg kunne huske det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.