uagh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

tak søde...

Jeg tror jeg er bestået.. er ret sikker på jeg e bestået! Altså... der skal vist være meget galt med opgaven for det mundtlige gik i hvert fald fint

Skal nok krydse fingre indtil mandag Selvom det ikke er nødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Caroline86

lillespurv20 skriver:

Skal nok krydse fingre indtil mandag Selvom det ikke er nødvendigt

der er i hvert fald ikke mere jeg kan gøre nu...

Anmeld

10. marts 2011

Mumto3

Caroline86 skriver:

ork, jamen alle analyserne har vi jo lavet Det var jo kun et forsvar af vores forretningsplan

Men nu er jeg hjemme igen!

Da jeg lige var kørt af motorvejen døde bilen og jeg holdt MIDT i et kryds i Lyngby og stressede HELT vildt Fik fat i Daniel som drønede afsted for at hjælpe mig men bilen ville IKKE starte Heldigvis kom en fra min gruppe forbi, så os og stoppede og tog mig med! Vi fik forberedt os og kom ind til eksamen hvor vi så får at vide at eksamensformen er HELT anderledes end vi havde fået at vide tidligere...

Det var meningen vi hver skulle holde 5 min oplæg som vi havde forberedt hjemmefra og så ville vi få 1-2 spørgsmål som kunne omhandle alt i opgaven.

Vi skulle IKKE holde oplæg men fik i stedet stillet spørgsmål som, i vores tilfælde, slet ikke passede med det vi havde forberedt hjemmefra... Så det var om at tænke hurtigt, for de andre måtte IKKE svare eller hjælpe til de spørgsmål der blev stillet.

Jeg tror vi alle 4 bestod, men vi får ikke svar før mandag.. det bliver en laaaaang weekend!

Hold da op!!! Sikke en dag, først med bilen og så med eksamen.

Nå men godt det er overstået og tillykke med 'mavenfornemmelsen af at være bestået'!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.