Mumto3 skriver:
Til serviceøkonom uddannelse gælder det også om at kunne inddrage noget af pensum. Så hvis du kan, er det super at kunne referere til Ports diamant, at man kunne lave en swat, sip, scot (eller en helt anden!) analyse, du ved det med at se på styrker og svagheder.
Det skal nok gå! Som du selv siger: Du kan det jo godt!!! -og det er kun dumpe/bestået!
ork, jamen alle analyserne har vi jo lavet
Det var jo kun et forsvar af vores forretningsplan 
Men nu er jeg hjemme igen!
Da jeg lige var kørt af motorvejen døde bilen og jeg holdt MIDT i et kryds i Lyngby og stressede HELT vildt
Fik fat i Daniel som drønede afsted for at hjælpe mig men bilen ville IKKE starte
Heldigvis kom en fra min gruppe forbi, så os og stoppede og tog mig med! Vi fik forberedt os og kom ind til eksamen hvor vi så får at vide at eksamensformen er HELT anderledes end vi havde fået at vide tidligere...
Det var meningen vi hver skulle holde 5 min oplæg som vi havde forberedt hjemmefra og så ville vi få 1-2 spørgsmål som kunne omhandle alt i opgaven.
Vi skulle IKKE holde oplæg men fik i stedet stillet spørgsmål som, i vores tilfælde, slet ikke passede med det vi havde forberedt hjemmefra... Så det var om at tænke hurtigt, for de andre måtte IKKE svare eller hjælpe til de spørgsmål der blev stillet.
Jeg tror vi alle 4 bestod, men vi får ikke svar før mandag.. det bliver en laaaaang weekend!
Anmeld