Mette:)) skriver:
Iiiiihhh hvor fint, nu glæder jeg mig bare endnu mere
... Jeg har bestilt en alm 3D/4D scanning, som er den som også bliver kaldt en stor 3D scanning. Så der vil vist være rigelig med tid til at se den fra alle vinkler og kanter. Men håber ikke jeg får øje på kønnet så. Hun må prøve at skjule det så godt hun kan så. Medmindre hun sætter den der scanner på, og den så ligger med måsen lige i vejret, hehe
Glæder mig bare så meget til at se den igen. Skal i også have en scanning senere i graviditeten tror du?
Det er bare så antiklimaks når man føler det skal gå stærkt, og det bliver helt upersonligt. Det er jo det største der er ved at ske for en, men for sygeplejerskerne er det vel bare et job, og rutine som skal udføres. Det er bare lidt træls. Men så er der selvfølgelig også dem som formår at gøre det til en helt unik oplevelse. Sådan var det heldigvis til NF for os. Men til MD er det jo ligeså fantastisk, fordi baby er så meget mere udviklet, og man kan se meget mere.
IHH HVOR JEG GLÆDER MIG TIL 3D!!!!! 

Du må bare sige det til hende, at I ikke vil vide det
Så er jeg sikker på at hun passer ekstra meget på, ikke at afsløre noget 
Vi havde talt om en 3d scanning, meget senere, men nu ved vi jo kønnet, og så behøver vi altså ikke få udseendet afsløret før ved fødslen
Der skal jo være lidt at glæde sig til
Men glæder mig også til MD, men nok mest til at se hvor meget han er vokset 
Og ja, du skal virkelig glæde dig til det, synes simpelthen hun var fantastisk. Og vi fik jo dvd med hjem, hvor vi kan sidde og se hele scanningen, og høre vores stemmer osv. Det er altså bare dejligt, så føler man heller ikke at det er gået så stærkt til scanning, når man kan se det forfra når man kommer hjem 
Anmeld