Junior uge 27 (26+5) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Bruus

joojoo skriver:

Jeg tror det er en dreng Din mave er super flot !

Ihh taak søde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

RiUL

Mette:)) skriver:

JO jeg er SINDSSYGT nysgerrig efter at vide hvad der gemmer sig derinde. Men hvad gør man ikke for sin kæreste  Jeg glæder mig så meget til at få spændingen udløst! HELT ubeskriveligt! 

Ja, der går lidt tid før det går sådan rigtig op for en... kan huske at det var da jeg så det lille hjerte galopere afsted til NF at jeg for første gang forstod at jeg var ved at danne et lille menneske, et lille levende væsen  Det er den mest surrealistiske oplevelse synes jeg.

Og ja, det er hos scanningsjordemoderen jeg har bestilt tid. Jeg glæder mig helt vildt. Efter den mindre gode oplevelse til MD (det virkede ret upersonligt og som om hun havde ret travlt), har jeg brug for en behagelig scanningsoplevelse. Det bliver helt fantastisk, er jeg sikker på. 

Det forstår jeg godt Men ja, hvad man ikke gør for sin kæreste Min kæreste mente også lige på et tidspunkt at vi ikke ville vide det, men han ændrede hurtigt mening Heldigvis..

Men kan virkelig godt forstå at du glæder dig helt vildt til at se om det er en lille dreng eller pige  

Glæd dig, vi var hos scanningsjordemoderen igår, og hun var fantastisk, vi fik så meget mere for pengene end forventet. Og som du skriver du havde det til MD, sådan følte jeg det til NF, hun var sådan lidt sur hende der scannede. Men hende hos scanningsjordemoderen, var virkelig alletiders Og gennemgik hele baby, med lunger, lever osv osv

Anmeld

10. marts 2011

Bruus

RiUL skriver:

Det forstår jeg godt Men ja, hvad man ikke gør for sin kæreste Min kæreste mente også lige på et tidspunkt at vi ikke ville vide det, men han ændrede hurtigt mening Heldigvis..

Men kan virkelig godt forstå at du glæder dig helt vildt til at se om det er en lille dreng eller pige  

Glæd dig, vi var hos scanningsjordemoderen igår, og hun var fantastisk, vi fik så meget mere for pengene end forventet. Og som du skriver du havde det til MD, sådan følte jeg det til NF, hun var sådan lidt sur hende der scannede. Men hende hos scanningsjordemoderen, var virkelig alletiders Og gennemgik hele baby, med lunger, lever osv osv

Iiiiihhh hvor fint, nu glæder jeg mig bare endnu mere  ... Jeg har bestilt en alm 3D/4D scanning, som er den som også bliver kaldt en stor 3D scanning. Så der vil vist være rigelig med tid til at se den fra alle vinkler og kanter. Men håber ikke jeg får øje på kønnet så. Hun må prøve at skjule det så godt hun kan så. Medmindre hun sætter den der scanner på, og den så ligger med måsen lige i vejret, hehe  Glæder mig bare så meget til at se den igen. Skal i også have en scanning senere i graviditeten tror du?
Det er bare så antiklimaks når man føler det skal gå stærkt, og det bliver helt upersonligt. Det er jo det største der er ved at ske for en, men for sygeplejerskerne  er det vel bare et job, og rutine som skal udføres. Det er bare lidt træls. Men så er der selvfølgelig også dem som formår at gøre det til en helt unik oplevelse. Sådan var det heldigvis til NF for os. Men til MD er det jo ligeså fantastisk, fordi baby er så meget mere udviklet, og man kan se meget mere.

IHH HVOR JEG GLÆDER MIG TIL 3D!!!!!  

Anmeld

10. marts 2011

RiUL

Mette:)) skriver:

Iiiiihhh hvor fint, nu glæder jeg mig bare endnu mere  ... Jeg har bestilt en alm 3D/4D scanning, som er den som også bliver kaldt en stor 3D scanning. Så der vil vist være rigelig med tid til at se den fra alle vinkler og kanter. Men håber ikke jeg får øje på kønnet så. Hun må prøve at skjule det så godt hun kan så. Medmindre hun sætter den der scanner på, og den så ligger med måsen lige i vejret, hehe  Glæder mig bare så meget til at se den igen. Skal i også have en scanning senere i graviditeten tror du?
Det er bare så antiklimaks når man føler det skal gå stærkt, og det bliver helt upersonligt. Det er jo det største der er ved at ske for en, men for sygeplejerskerne  er det vel bare et job, og rutine som skal udføres. Det er bare lidt træls. Men så er der selvfølgelig også dem som formår at gøre det til en helt unik oplevelse. Sådan var det heldigvis til NF for os. Men til MD er det jo ligeså fantastisk, fordi baby er så meget mere udviklet, og man kan se meget mere.

IHH HVOR JEG GLÆDER MIG TIL 3D!!!!!  

Du må bare sige det til hende, at I ikke vil vide det Så er jeg sikker på at hun passer ekstra meget på, ikke at afsløre noget

Vi havde talt om en 3d scanning, meget senere, men nu ved vi jo kønnet, og så behøver vi altså ikke få udseendet afsløret før ved fødslen Der skal jo være lidt at glæde sig til  

Men glæder mig også til MD, men nok mest til at se hvor meget han er vokset

Og ja, du skal virkelig glæde dig til det, synes simpelthen hun var fantastisk. Og vi fik jo dvd med hjem, hvor vi kan sidde og se hele scanningen, og høre vores stemmer osv. Det er altså bare dejligt, så føler man heller ikke at det er gået så stærkt til scanning, når man kan se det forfra når man kommer hjem

Anmeld

10. marts 2011

Najsen86

Ej hvor er det bare en skøn mave Altså.. så smuk du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.