Junior uge 27 (26+5) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Bruus

Kære Piger 

Sååå blev det tid til lidt flere mavebilleder 

Kan nu 'prale' med at jeg er blevet venner med endnu flere graviditets "bivirkninger", såsom.....

- massiv snorken om natten (siger kæresten) 

- halsbrand, Gudskelov for tyggetabletter!

- vanvittig meget væske i kroppen - Har målt mine lægge og ankler, de vokser 3 cm fra morgen til aften  Kan heller ikke gå med min ring længere...

- Vægten siger allerede +14,5 kg  , og jeg prøver virkelig at spise små portioner, og grøntsager. Håber ikke den stiger meget mere i den sidste del af graviditeten.

Derudover nyder jeg de maaange spark fra den lille. Glæder mig allerede heeeeelt vildt til at have den i mine arme  Ville ønske jeg havde termin i morgen 

Men her er billederne..... Kommenter gerne 

Hvilket køn tror I det bliver???? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

RiUL

Hold da op smukke Hvor er maven blevet stor og fin 

Anmeld

10. marts 2011

Bruus

RiUL skriver:

Hold da op smukke Hvor er maven blevet stor og fin 

Ja det går stærkt nu  Er glad for den, men må indrømme at jeg er træt af primærkt kunder i butikken som kommenterer...

Kunde: - " Nå det må da være liiiige op over"

Mig: - " Nej det er det dog ikke, der er stadig ca 3 mdr endnu"

Kunde: - " Nå hooold da op, jamen så venter du måske tvillinger???"

Mig: - "  Øhm nej, det gør jeg ikke..."

Altså kunderne er jo søde og venlige.. Men denne samtale har jeg med mange forskellige, og det er næsten stort set det samme de siger. Ved ikke om min mave bare ser mega ud når jeg har tøj på, men alle bemærker i hvert fald hvor enorm den er! 

Og TILLYKKE med at I venter jer en dejlig sund og rask dreng. Det er så stort altså... Kan huske de snakke vi havde før du blev gravid, og nu er du allerede i uge 15!!!!!!  Det går bare så stærkt  Sender dig en del tanker. Hvordan har du det? Ingen kvalme eller?

Anmeld

10. marts 2011

Lotus86

Sikke en fin mave

Jeg tror det bliver en pige

Anmeld

10. marts 2011

Bruus

Lotus86 skriver:

Sikke en fin mave

Jeg tror det bliver en pige

Tak søde  ... Ej hvor fint... en lille pige nåårh  Det er sjovt, tror at 90% af alle der gætter på min facebook/familie/venner, har givet udtryk for at de tror det bliver en dreng. Det er så spændende synes jeg. Glæder mig enormt meget til at finde ud af det. 

Sikke en SMUK mave du også har!!!!! 

Har ikke fået kommenteret det indlæg du lavede mht at alle åbenbart giver udtryk for at de synes du har en stor gravid mave. Jeg har det på PRÆCIS samme måde. Alt du skrev kunne jeg bare nikke genkendende til. Det er altså begrænset hvor meget man gider høre på alle deres kommentarer... Men de vil jo ikke være dumme når de siger det. Tror bare ikk de tænker på at de er nummer 60.000 der har kommenteret ens tilsyneladende "stooore" mave den uge  Jeg prøver bare at tage det med oprejst pande. Men når jeg samtidig har taget så meget på allerede, kan jeg nogle gange ikke lade være med at tænke meget over det.  

Anmeld

10. marts 2011

Lotus86

Mette:)) skriver:

Tak søde  ... Ej hvor fint... en lille pige nåårh  Det er sjovt, tror at 90% af alle der gætter på min facebook/familie/venner, har givet udtryk for at de tror det bliver en dreng. Det er så spændende synes jeg. Glæder mig enormt meget til at finde ud af det. 

Sikke en SMUK mave du også har!!!!! 

Har ikke fået kommenteret det indlæg du lavede mht at alle åbenbart giver udtryk for at de synes du har en stor gravid mave. Jeg har det på PRÆCIS samme måde. Alt du skrev kunne jeg bare nikke genkendende til. Det er altså begrænset hvor meget man gider høre på alle deres kommentarer... Men de vil jo ikke være dumme når de siger det. Tror bare ikk de tænker på at de er nummer 60.000 der har kommenteret ens tilsyneladende "stooore" mave den uge  Jeg prøver bare at tage det med oprejst pande. Men når jeg samtidig har taget så meget på allerede, kan jeg nogle gange ikke lade være med at tænke meget over det.  

Hvad tror du selv det bliver?

Ej men er folk ikke bare for meget en gang i mellem..?? Altså jeg ved jo godt at folk ikke siger det for at være onde eller noget, men når man bliver spurgt om man venter tvillinger, så er det altså lidt som at spørge en lidt for buttet pige om hun er gravid... Sådan noget spørger man ikke om med mindre der slet ikke er nogen tvivl...

Åhh er bare træt af det... Meen, efter min tråd herinde har jeg besluttet mig for at være ligeglad, jeg gider ikke tage mig af det mere, nu vil jeg bare nyde min graviditet og min skønne mave

Anmeld

10. marts 2011

RiUL

Ja det går stærkt nu  Er glad for den, men må indrømme at jeg er træt af primærkt kunder i butikken som kommenterer...

Kunde: - " Nå det må da være liiiige op over"

Mig: - " Nej det er det dog ikke, der er stadig ca 3 mdr endnu"

Kunde: - " Nå hooold da op, jamen så venter du måske tvillinger???"

Mig: - "  Øhm nej, det gør jeg ikke..."

Altså kunderne er jo søde og venlige.. Men denne samtale har jeg med mange forskellige, og det er næsten stort set det samme de siger. Ved ikke om min mave bare ser mega ud når jeg har tøj på, men alle bemærker i hvert fald hvor enorm den er! 

Og TILLYKKE med at I venter jer en dejlig sund og rask dreng. Det er så stort altså... Kan huske de snakke vi havde før du blev gravid, og nu er du allerede i uge 15!!!!!!  Det går bare så stærkt  Sender dig en del tanker. Hvordan har du det? Ingen kvalme eller?

Den er bare så fin Og synes da ikke at den er kæmpe stor Den er lige som den skal være

Men kan godt forstå at du er træt af de samme kommentarer fra kunder, men de ved jo ikke bedre  

Tusind tak Vi er også bare så glade Hvad med dig, er du slet ikke lidt nysgerrig over hvad der gemmer sig inde i din mavse?  

Ja, det er bare helt utroligt at tiden er gået så stærkt! Må indrømme, da vi så babyen på skærmen igår, var det stadig ikke gået helt op for mig.. Men man kan heller ikke se noget på min mave endnu, så det er lidt svært at forstå at der ligger en lille dreng derinde

Men ingen kvalme eller noget som helst mere Så det er bare så dejligt  

Skal I ha lavet 3D scanningen hos scannings jordemoderen i København?

Anmeld

10. marts 2011

joojoo

Kære Piger 

Sååå blev det tid til lidt flere mavebilleder 

Kan nu 'prale' med at jeg er blevet venner med endnu flere graviditets "bivirkninger", såsom.....

- massiv snorken om natten (siger kæresten) 

- halsbrand, Gudskelov for tyggetabletter!

- vanvittig meget væske i kroppen - Har målt mine lægge og ankler, de vokser 3 cm fra morgen til aften  Kan heller ikke gå med min ring længere...

- Vægten siger allerede +14,5 kg  , og jeg prøver virkelig at spise små portioner, og grøntsager. Håber ikke den stiger meget mere i den sidste del af graviditeten.

Derudover nyder jeg de maaange spark fra den lille. Glæder mig allerede heeeeelt vildt til at have den i mine arme  Ville ønske jeg havde termin i morgen 

Men her er billederne..... Kommenter gerne 

Hvilket køn tror I det bliver???? 

Jeg tror det er en dreng Din mave er super flot !

Anmeld

10. marts 2011

Bruus

Lotus86 skriver:

Hvad tror du selv det bliver?

Ej men er folk ikke bare for meget en gang i mellem..?? Altså jeg ved jo godt at folk ikke siger det for at være onde eller noget, men når man bliver spurgt om man venter tvillinger, så er det altså lidt som at spørge en lidt for buttet pige om hun er gravid... Sådan noget spørger man ikke om med mindre der slet ikke er nogen tvivl...

Åhh er bare træt af det... Meen, efter min tråd herinde har jeg besluttet mig for at være ligeglad, jeg gider ikke tage mig af det mere, nu vil jeg bare nyde min graviditet og min skønne mave

Du har fuldstændig ret ! Det var faktisk en meget god sammenligning. Nej, man spørger jo ikke en buttet kvinde om hun er gravid  Dumme mennesker! Hehe. Men ligesom dig, så lader jeg være med at lade mig gå på af det. Det gavner jo ikke nogen 

Mht kønnet, så ved jeg det faktisk ikke helt. Føler nok mest det bliver en dreng. Men ved ikke om det er fordi jeg er blevet lidt "farvet" af alle de gæt på at det er en dreng jeg venter mig.
Vi må se... Ihh det blir så spændende. 

Anmeld

10. marts 2011

Bruus

RiUL skriver:

Den er bare så fin Og synes da ikke at den er kæmpe stor Den er lige som den skal være

Men kan godt forstå at du er træt af de samme kommentarer fra kunder, men de ved jo ikke bedre  

Tusind tak Vi er også bare så glade Hvad med dig, er du slet ikke lidt nysgerrig over hvad der gemmer sig inde i din mavse?  

Ja, det er bare helt utroligt at tiden er gået så stærkt! Må indrømme, da vi så babyen på skærmen igår, var det stadig ikke gået helt op for mig.. Men man kan heller ikke se noget på min mave endnu, så det er lidt svært at forstå at der ligger en lille dreng derinde

Men ingen kvalme eller noget som helst mere Så det er bare så dejligt  

Skal I ha lavet 3D scanningen hos scannings jordemoderen i København?

JO jeg er SINDSSYGT nysgerrig efter at vide hvad der gemmer sig derinde. Men hvad gør man ikke for sin kæreste  Jeg glæder mig så meget til at få spændingen udløst! HELT ubeskriveligt! 

Ja, der går lidt tid før det går sådan rigtig op for en... kan huske at det var da jeg så det lille hjerte galopere afsted til NF at jeg for første gang forstod at jeg var ved at danne et lille menneske, et lille levende væsen  Det er den mest surrealistiske oplevelse synes jeg.

Og ja, det er hos scanningsjordemoderen jeg har bestilt tid. Jeg glæder mig helt vildt. Efter den mindre gode oplevelse til MD (det virkede ret upersonligt og som om hun havde ret travlt), har jeg brug for en behagelig scanningsoplevelse. Det bliver helt fantastisk, er jeg sikker på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.