Spejlrefleks kamera købes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
986 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Gyllibik

Hej Damer

Er der nogen af jer der har et spejrefleks kamera til salg.? Det skal ikke være noget sindsygt dyrt, skal udelukkende bruges til hygge, men det skal stadig være et godt kamera.

Gylli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Kamulla

desværre.. solgte mit "gamle" i efteråret.. men ville anbefale enten et olympus eller et Canon.. de har tit nogle billige tilbud.. så hold øje eller søg lidt rundt

Anmeld

9. marts 2011

Gyllibik

Sallisørøver skriver:

desværre.. solgte mit "gamle" i efteråret.. men ville anbefale enten et olympus eller et Canon.. de har tit nogle billige tilbud.. så hold øje eller søg lidt rundt

Har slet overhovedet ikke forstand på hvilke nogle der er gode, så tak for info, det vil jeg gøre. Er bare lidt utålmodig, vil gerne snart have et, har bare ik 5000 jeg kan bruge på det

Forresten nogle kanon gode billeder du tager, og din søn, hvor er han kær

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

det første kamera jeg havde var et Olympus E-420 er det billeder jeg har taget flet billeder med let og lille Spejlrefleks.. godt til nybegyndere og fritid.. det gav jeg 3100kr for i tidernes morgen med taske, memorycard osv..

Det andet jeg har nu er så en hel del dyrer men har set de nogle gange har et Canon 1000D med standard objektiv til 2000kr... 

Anmeld

9. marts 2011

Gyllibik

Sallisørøver skriver:

det første kamera jeg havde var et Olympus E-420 er det billeder jeg har taget flet billeder med let og lille Spejlrefleks.. godt til nybegyndere og fritid.. det gav jeg 3100kr for i tidernes morgen med taske, memorycard osv..

Det andet jeg har nu er så en hel del dyrer men har set de nogle gange har et Canon 1000D med standard objektiv til 2000kr... 

De har en Canon på tilbud i Bilka. Canon EOS 500D Med Tamron18/200 til 4499, ville det være et godt køb?

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

Gyllibik skriver:

De har en Canon på tilbud i Bilka. Canon EOS 500D Med Tamron18/200 til 4499, ville det være et godt køb?

det ville være et FANTASTISK køb.. jeg har et 550D dog med et sigma objektiv.. men ville KLART anbefale dig det

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Gyllibik skriver:

Kan klart anbefale Canon EOS 500D

Anmeld

9. marts 2011

Gyllibik

Sallisørøver skriver:

det ville være et FANTASTISK køb.. jeg har et 550D dog med et sigma objektiv.. men ville KLART anbefale dig det

Hvad betyder det om det er 18/200 eller 18/55?

Anmeld

9. marts 2011

Gyllibik

Maria-s skriver:

Kan klart anbefale Canon EOS 500D

Super, tror det bliver det. Synes bare det var lidt mange penge at bruge, meeeennn nu har jeg ønsket det længe.

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

Gyllibik skriver:

Hvad betyder det om det er 18/200 eller 18/55?

det er alle pengene værd... 18-200 og 14-55mm betyder hvor stor Zoom der er på kameraet.. og 14-55 er ikke meget.. så ville anbefale 18-200mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.