En masse updates...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Tut

Hej Piger, Lige en masse updates herfra. mht. Noah's hoste, så tog vi ikke til vagtlægen men fik en tid til vores egen løge onsdag, og hun sagde SOM ALTID, han fejler ikke noget. I går kom han så i vuggestue, og kl. 9:45 bliver jeg ringet op om at han næsten har 39 i feber og er rigtig ked. Så måtte jeg jo køre ned og hente ham. I dag har han også feber, så han kommer hjem til farmor og farfar. Mht. min pulverkur, så hoppede jeg på vægten i morges, og den sagde -2,2 kg. på 4 dage.. Jeg har odt nok også trænet 3 gange, hvilket jeg ikke plejer, så det motiverer mig bare endnu mere at der sker noget :D mht. vores hussalg. Vores hus kom på nettet med billeder i mandags, og allerede tirsdag formiddag ringede ejendomsmæglere og sagde at der var 2 der havde booket fremvisning. Det ene par var der igår, og de var meget positive, så lad os håbe. I kan se vores hus på nedenståående link: http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=71824&forretningsnr=260384 Hav en dejlig dag tøser :) Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Susan1978

Mette det ender med at den hoste sætter sig som en grim lungebetændelse. hvilket det godt kan være på vej til pga feberen.

ei hvor ville jeg ønske i ku få taget nogle test af den drengs lunger osv.

wauuu med den pulverkur, men er det ikke sindsygt hårdt?

krydser fingre for at huset snart er solgt.

Susan

Anmeld

10. oktober 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Hej Piger, Lige en masse updates herfra. mht. Noah's hoste, så tog vi ikke til vagtlægen men fik en tid til vores egen løge onsdag, og hun sagde SOM ALTID, han fejler ikke noget. I går kom han så i vuggestue, og kl. 9:45 bliver jeg ringet op om at han næsten har 39 i feber og er rigtig ked. Så måtte jeg jo køre ned og hente ham. I dag har han også feber, så han kommer hjem til farmor og farfar. Mht. min pulverkur, så hoppede jeg på vægten i morges, og den sagde -2,2 kg. på 4 dage.. Jeg har odt nok også trænet 3 gange, hvilket jeg ikke plejer, så det motiverer mig bare endnu mere at der sker noget :D mht. vores hussalg. Vores hus kom på nettet med billeder i mandags, og allerede tirsdag formiddag ringede ejendomsmæglere og sagde at der var 2 der havde booket fremvisning. Det ene par var der igår, og de var meget positive, så lad os håbe. I kan se vores hus på nedenståående link: http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=71824&forretningsnr=260384 Hav en dejlig dag tøser :) Mette[/citat] Kære Tut Hvor træls med Noah - håber virkelig snart han er frisk igen, for det er da fusstrende..... Vidste slet ikke i ville sælge hus!? Vil i flytte et nyt sted hen eller? Spændende..... Held og lykke med kuren - den lyder hård, men effektiv 8D kh Birgitte

Anmeld

10. oktober 2008

ka li ja

vildt med den kur tut!!!
jeg ville sgu ønske jeg havde dit overskud.. jeg orker bare ikke at træne!!!
det var sgu da træls med den hoste!! kan du ikke ringe til en anden læge og få ham til at lave et sundhedstjek på den bette. eller hvad det hedder.. bare noget så man er sikker på at det hele er tjekket!!
kunne han måske ikke få en spacer, bare lige til at komme af med hosten.?
det gjorde arthur. han har ikke bronkitis, men vi fik spaceren så vi kunne hjælpe ham til ikke at hoste mere. så vi bruger den hvis han hoster meget og længe. ellers ligger den bare i skabet og venter:)

Anmeld

10. oktober 2008

bette

træls med den dumme hoste og nu også feber.. håber det snart er ovre..

damn unskyld med hold da op hvor er det da et flot hus..! der ville jeg gerne bo.. :$

vildt du allerede har tabt dig så meget.. så virker det sku alligevel:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.