hudorme og glød i huden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

dorthemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har brugt EXUVIANCE i 6½ år nu..... Det virker, og er helt fantastisk! Jeg havde ekstremt bumset/knoppet hud på pande og kinder, og havde prøvet alverdens produkter (uden held!) - ja, selv en tur hos hudlægen, som gav mig et eller andet "Roaccutan" (eller noget i den stil) - der sådan set bare gjorde mig syg, virkelig SYG. Så det stoppede jeg selvf. med. Jeg gik hos kosmetologen 1 gang i måneden det første halve år, og ellers har jeg måske været afsted 2 gange om året ellers.... Produkterne er meget drøj i brug, så de varer læææææænge!

Jeg fik også Roacutan som 18 årig og ja det er skrappe skrappe sager, men hos mig virkede det og fik bugt med det acnen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Kruse90

Apples skriver:

elsker jo de her spørgsmål
Hudorme hedder i det faglige sprog "comodoner" der er lukkede og åbne...de lukkede er dem der ingen farve har og de åbne er dem der er "sorte". Det er porer i huden som er tilstoppede af feks. forurening, dårlig hudpleje eller de forkerte pleje produkter Mange produkter indeholder det der hedder "petrolatum, som er "fugtgivende". Men faktisk er dette et affaldsprodukt fra benzin industrien, men mange mennesker er ikke klar over dette og køber de dyreste produkter i tro om at de er gode ved huden. Sandheden er bare at petrolatum er meget tilstoppende for huden, så man skal prøve at styre udenom dette hvis man kan. Du skal, ved hjemmepleje, bruge enzym peelinger eller scrubs til ansigtet som vil rense ud i dine porer, men det bedste for dig vil være regelmæssige (1 gang pr månede) besøg hos en kosmetolog. Få dem til at dybderense din hud. Og mht gløden i ansigtet skal du have c vitamin, både indvendig og udvendig, ellers er frugtsyre masker en rigtig god ide.
håber du kan bruge det til noget
-anita

Vil du ikke afberfale nogle produkter der er gode til det og uden de affaldsstoffer?
Det er jo lidt en jungel

Anmeld

13. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Jeg fik også Roacutan som 18 årig og ja det er skrappe skrappe sager, men hos mig virkede det og fik bugt med det acnen

Jeg havde også en veninde der ingen gener havde overhovedet, men jeg tror simpelthen ikke at jeg kunne tåle det i kroppen

Fik hjertebanken, svedture, høj feber, dunkende hovedpine og opkast.... Det var frygteligt.

Men super dejligt for dig at det hjalp.....uden problemer

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg havde også en veninde der ingen gener havde overhovedet, men jeg tror simpelthen ikke at jeg kunne tåle det i kroppen

Fik hjertebanken, svedture, høj feber, dunkende hovedpine og opkast.... Det var frygteligt.

Men super dejligt for dig at det hjalp.....uden problemer

Nej puha ikke godt  Hos mig så det en overgang ud til at blive meget værre med udtørrede slimhinder oveni...men efter 6 måneder fik jeg bare den flotteste hud. Døjer stadig med lidt uren hud i perioder, men acnen er forsvundet

Anmeld

13. april 2011

Fenris

Kruse90 skriver:

Vil du ikke afberfale nogle produkter der er gode til det og uden de affaldsstoffer?
Det er jo lidt en jungel

Sæføli

Jeg anbefaler altid de produkter som jeg selv bruger og også arbejder med til daglig- de kan købes på vore webshop www.amazing-space.dk
Det er dog svært at anbefale præcise produkter til din hud da jeg ikke kan se den

Mvh
Anita

Anmeld

13. april 2011

Nalle

Apples skriver:

Sæføli

Jeg anbefaler altid de produkter som jeg selv bruger og også arbejder med til daglig- de kan købes på vore webshop www.amazing-space.dk
Det er dog svært at anbefale præcise produkter til din hud da jeg ikke kan se den

Mvh
Anita

Kan du ikke lave et link til selve produktet?

Anmeld

13. april 2011

Fenris

Nalle skriver:

Kan du ikke lave et link til selve produktet?

Til hvilke produkt ? Hvad skal det gøre for din hud?
Mvh anita

Anmeld

13. april 2011

Nalle

Apples skriver:

Til hvilke produkt ? Hvad skal det gøre for din hud?
Mvh anita

Lider af hudomre, ikke bumser, kun hudorme, og det er så irreterne til det

Anmeld

13. april 2011

Steph_Laurits

Herhjemme har vi en metal "Prik-hudorme-ud dims" Den er ret god

Anmeld

13. april 2011

Fenris

Nalle skriver:

Lider af hudomre, ikke bumser, kun hudorme, og det er så irreterne til det

http://amazingshop.dk/shop/red-clay-pore-205p.html

Ps: man kan ikke "lide" af "hudorme"- det er dine porrer der er tilstoppede og skal derfor renses godt ud. Jeg har linket til en maske som tager sig specifikt af dette
mvh Anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.