BlyViol skriver:
ja, inspireret af en anden tråd om fedtet hud, vil jeg hører hvordan I kommer af med jeres såkaldte hudorme (det er ord er da bare for klamt
)??
jeg har en ret uren hud og har prøvet næsten alle produkter, men ingen virker ordentligt!!
har prøvet:
Ole H
dr. Hauska
Lancome
Clarins
Clinique
Chr. Dior
Biotherm
HELP ME!!!
og så lige et andet spg. hvordan får man en naturlig glød i ansigtet? Jeg ser altid så f****** træt og trist ud om vinteren med mindre jeg er proppet til med mascara og solskinspudder, men det gider jeg ikk bruge hver dag. Folk spørger mig ofte om jeg er træt, eller siger, "hold da op du ser træt ud" selvom jeg bare overhovedet ik er det!!! Ihh :/

elsker jo de her spørgsmål

Hudorme hedder i det faglige sprog "comodoner" der er lukkede og åbne...de lukkede er dem der ingen farve har og de åbne er dem der er "sorte". Det er porer i huden som er tilstoppede af feks. forurening, dårlig hudpleje eller de forkerte pleje produkter

Mange produkter indeholder det der hedder "petrolatum, som er "fugtgivende". Men faktisk er dette et affaldsprodukt fra benzin industrien, men mange mennesker er ikke klar over dette og køber de dyreste produkter i tro om at de er gode ved huden. Sandheden er bare at petrolatum er meget tilstoppende for huden, så man skal prøve at styre udenom dette hvis man kan. Du skal, ved hjemmepleje, bruge enzym peelinger eller scrubs til ansigtet som vil rense ud i dine porer, men det bedste for dig vil være regelmæssige (1 gang pr månede) besøg hos en kosmetolog. Få dem til at dybderense din hud. Og mht gløden i ansigtet skal du have c vitamin, både indvendig og udvendig, ellers er frugtsyre masker en rigtig god ide.

håber du kan bruge det til noget

-anita
Anmeld