hudorme og glød i huden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.769 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Vidunderligeunger

ja, inspireret af en anden tråd om fedtet hud, vil jeg hører hvordan I kommer af med jeres såkaldte hudorme (det er ord er da bare for klamt)?? 

jeg har en ret uren hud og har prøvet næsten alle produkter, men ingen virker ordentligt!!

har prøvet:

Ole H

dr. Hauska

Lancome

Clarins

Clinique

Chr. Dior

Biotherm

HELP ME!!! 

og så lige et andet spg. hvordan får man en naturlig glød i ansigtet? Jeg ser altid så f****** træt og trist ud om vinteren med mindre jeg er proppet til med mascara og solskinspudder, men det gider jeg ikk bruge hver dag. Folk spørger mig ofte om jeg er træt, eller siger, "hold da op du ser træt ud" selvom jeg bare overhovedet ik er det!!! Ihh :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Bigmamma

Følge lige med denne tråd for jeg har samme problem med hudorme og ja sikker et ord  Når du slår ud er de så røde eller er de gule? For mine er røde og det er betændelse så jeg begyndte og bruge alo vera ansigcreme fra body shop og det har virket, bare ikke på hudorme hmf hehe

Anmeld

9. marts 2011

Vidunderligeunger

lauramusen skriver:

Følge lige med denne tråd for jeg har samme problem med hudorme og ja sikker et ord  Når du slår ud er de så røde eller er de gule? For mine er røde og det er betændelse så jeg begyndte og bruge alo vera ansigcreme fra body shop og det har virket, bare ikke på hudorme hmf hehe

jamen det er sådan nogle ømme røde nogen, ikke ret mange, men de er der. jeg renser med derma lige pt, for at se om det har nogen effekt at det er parfumefri de er der stadig :/

Anmeld

9. marts 2011

Fenris

BlyViol skriver:

ja, inspireret af en anden tråd om fedtet hud, vil jeg hører hvordan I kommer af med jeres såkaldte hudorme (det er ord er da bare for klamt)?? 

jeg har en ret uren hud og har prøvet næsten alle produkter, men ingen virker ordentligt!!

har prøvet:

Ole H

dr. Hauska

Lancome

Clarins

Clinique

Chr. Dior

Biotherm

HELP ME!!! 

og så lige et andet spg. hvordan får man en naturlig glød i ansigtet? Jeg ser altid så f****** træt og trist ud om vinteren med mindre jeg er proppet til med mascara og solskinspudder, men det gider jeg ikk bruge hver dag. Folk spørger mig ofte om jeg er træt, eller siger, "hold da op du ser træt ud" selvom jeg bare overhovedet ik er det!!! Ihh :/

elsker jo de her spørgsmål
Hudorme hedder i det faglige sprog "comodoner" der er lukkede og åbne...de lukkede er dem der ingen farve har og de åbne er dem der er "sorte". Det er porer i huden som er tilstoppede af feks. forurening, dårlig hudpleje eller de forkerte pleje produkter Mange produkter indeholder det der hedder "petrolatum, som er "fugtgivende". Men faktisk er dette et affaldsprodukt fra benzin industrien, men mange mennesker er ikke klar over dette og køber de dyreste produkter i tro om at de er gode ved huden. Sandheden er bare at petrolatum er meget tilstoppende for huden, så man skal prøve at styre udenom dette hvis man kan. Du skal, ved hjemmepleje, bruge enzym peelinger eller scrubs til ansigtet som vil rense ud i dine porer, men det bedste for dig vil være regelmæssige (1 gang pr månede) besøg hos en kosmetolog. Få dem til at dybderense din hud. Og mht gløden i ansigtet skal du have c vitamin, både indvendig og udvendig, ellers er frugtsyre masker en rigtig god ide.
håber du kan bruge det til noget
-anita

Anmeld

9. marts 2011

Vidunderligeunger

Apples skriver:

elsker jo de her spørgsmål
Hudorme hedder i det faglige sprog "comodoner" der er lukkede og åbne...de lukkede er dem der ingen farve har og de åbne er dem der er "sorte". Det er porer i huden som er tilstoppede af feks. forurening, dårlig hudpleje eller de forkerte pleje produkter Mange produkter indeholder det der hedder "petrolatum, som er "fugtgivende". Men faktisk er dette et affaldsprodukt fra benzin industrien, men mange mennesker er ikke klar over dette og køber de dyreste produkter i tro om at de er gode ved huden. Sandheden er bare at petrolatum er meget tilstoppende for huden, så man skal prøve at styre udenom dette hvis man kan. Du skal, ved hjemmepleje, bruge enzym peelinger eller scrubs til ansigtet som vil rense ud i dine porer, men det bedste for dig vil være regelmæssige (1 gang pr månede) besøg hos en kosmetolog. Få dem til at dybderense din hud. Og mht gløden i ansigtet skal du have c vitamin, både indvendig og udvendig, ellers er frugtsyre masker en rigtig god ide.
håber du kan bruge det til noget
-anita

YOU ARE AN ANGEL!!

det med affaldsstofferne har jeg hørt før, fra en som ordnede min hud (ansigtsbeh). Er der ingen måde hvorpå man selv kan ordne sin hud, jeg mener det koster alligevel 500 bobs at få sådan en behandling, og det er altså dyyyyrt!!

Anmeld

9. marts 2011

Fenris

BlyViol skriver:

YOU ARE AN ANGEL!!

det med affaldsstofferne har jeg hørt før, fra en som ordnede min hud (ansigtsbeh). Er der ingen måde hvorpå man selv kan ordne sin hud, jeg mener det koster alligevel 500 bobs at få sådan en behandling, og det er altså dyyyyrt!!

hvis du selv gør det er det for nemt at sprede bakterier på huden- og det fører bare til flere udbrud andre steder En kosmetolog er steril på alle områder...Jeg tror hvis du i hvertfald bare invisterede i en enkelt gang og derefter købte dig en god scrub og evt en frugtsyre maske og en ansigts creme fuld af c vitamin, vil du kunne vedligeholde din hud derhjemme

-anita

Anmeld

9. marts 2011

Vidunderligeunger

Apples skriver:

hvis du selv gør det er det for nemt at sprede bakterier på huden- og det fører bare til flere udbrud andre steder En kosmetolog er steril på alle områder...Jeg tror hvis du i hvertfald bare invisterede i en enkelt gang og derefter købte dig en god scrub og evt en frugtsyre maske og en ansigts creme fuld af c vitamin, vil du kunne vedligeholde din hud derhjemme

-anita

jeg har et gevekort på det, som bare venter på at blive brugt.

Har du nogle produkter som du vil anbefale uden det der?

Anmeld

9. marts 2011

Fenris

BlyViol skriver:

jeg har et gevekort på det, som bare venter på at blive brugt.

Har du nogle produkter som du vil anbefale uden det der?

ja jeg arbejder selv med dem De hedder Amazing Space- og kan bla købes på vores webshop www.amazing-space.dk
( vi var bla i godmorgen danmark for et par uger siden hvor vi lavede behandling med vores nye frugtsyre maske som er uden farvestoffer, petrolatum,parfume, og parabener) Produkterne er også til at betale syntes jeg

-anita
Ps- og se så at få det gavekort brugt

Anmeld

8. april 2011

FamilienSørensen

MAJ*MOR skriver:

har prøvet:

Ole H

dr. Hauska

Lancome

Clarins

Clinique

Chr. Dior

Biotherm

HELP ME!!! 

Nu er det noget tid siden, men jeg kiggede lige trådene igennem

Har du mon stadig problemet med hudorme?

Hvis ja så er der denne metode du kunne prøve

Du kan bruge næsestrips imod de hudorme, næsestrips'ene kan købes i Matas eller over internettet.

Anmeld

13. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har brugt EXUVIANCE i 6½ år nu..... Det virker, og er helt fantastisk! Jeg havde ekstremt bumset/knoppet hud på pande og kinder, og havde prøvet alverdens produkter (uden held!) - ja, selv en tur hos hudlægen, som gav mig et eller andet "Roaccutan" (eller noget i den stil) - der sådan set bare gjorde mig syg, virkelig SYG. Så det stoppede jeg selvf. med. Jeg gik hos kosmetologen 1 gang i måneden det første halve år, og ellers har jeg måske været afsted 2 gange om året ellers.... Produkterne er meget drøj i brug, så de varer læææææænge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.