Puha, det er hårdt at holde 4 dages pause fra baby.dk :$ Og så især efter sådan en dejlig weekend. Hvor var det skønt at møde alle jer. Jeg kunne nu godt have brugt en hel dag mere med jer - synes først lige vi var mødtes, da vi skulle hjem :) Men nu kan jeg så gå og glæde mig endnu mere til februar: færdig slut prut med studie OG baby-fest!!! Jubii :))
Nu fik jeg så igen afleveret en del af min opgave kl.12 i dag. Og det blev da bedre end sidste gang, så jeg er ikke helt så nede som i sidste uge. Jeg havde også et super godt vejledermøde i tirsdags, hvor jeg mødte op med ondt i maven, fordi jeg var sikker på, at min vejleder havde fået horn i panden og røg ud af ørerne over det møg, jeg havde afleveret forrige fredag. Men det gjorde han slet slet ikke, og han var fantastisk til at få mig ind på rette spor igen og finde motivationen. Og jeg har den faktisk stadigvæk :)
Men øv, hvor er Signe bare blevet elendig til at sove om aftenen. Synes ellers lige det gik så godt, men måske blev hun skræmt over mit forsvindingsnummer i weekenden. Hun blev i hvert fald meget omklamrende og vågnede flere gange søndag nat (ikke lige det, jeg havde mest brug for der). Og sådan har der været noget lige siden. Nu tror jeg endelig hun sover, men har også måttet døje med hende i to timer nu. Suk. Jeg prøver virkelig på at smile og være positiv, når jeg går ind til hende, for jeg har slet ikke overskudet til at være den søde omsorgsfulde jeg-har-da-altid-tid-til-dig-mor, når jeg selv er hamrende træt og stresser over projektet hele tiden.
Stopper nu, ellers kommer jeg bare til at skrive en masse pladder, for hjernen fungerer vist ikke mere. Jeg har også været oppe hele natten og kom først i seng kl.12.30 i dag (altså til middag), sov lige 4 timer, og fik så to glade energibundter op i sengen, som begge to mente, de skulle ridde på min stakkels mave, der ikke længere kan holde til sådanne udskejelser, som ingen søvn, masser af cola. Puh, jeg kan godt mærke, at jeg er blevet gammel ;)
Knus Line - der savner jer allesammen, men har valgt at skære kraftigt ned, så jeg kan blive færdig med studiet :(
Anmeld